Фільм британського режисера Крістофера Нолана «Оппенгеймер» став найкасовішим байопіком в історії кіно, зібравши $912 млн. Про це пише профільне американське видання The Wrap.
Ключові факти
- Картина зібрала у світовому прокаті $912 млн, перевершивши попередній рекорд, встановлений оскароносним біографічним фільмом про вокаліста рок-гурту Queen Фредді Меркʼюрі «Богемська рапсодія», який зібрав у 2018 році $902 млн.
- «Оппенгеймер» уже побив низку касових рекордів за період показу. Нещодавно він став найуспішнішим фільмом, пов’язаним із Другою світовою війною, а також – третім найкасовішим фільмом 2023 року після «Барбі» та «Братів Супер Маріо».
Контекст
«Оппенгеймер» – трилер, який описує парадокс загадкової людини: вона мусить ризикнути знищити світ, щоб врятувати його, йдеться у синопсисі фільму. У основі сюжету – книга «Американський Прометей: Тріумф і трагедія Дж. Роберта Оппенгеймера», написана Каєм Бердом і Мартіном Дж. Шервіном. Прометей приніс людям вогонь, а фізик Джуліус Роберт Оппенгеймер створив атомну зброю. Він був переконаний, що вона покладе кінець Другій світовій війні.
«Кілліан Мерфі у ролі Оппенгеймера – квінтесенція фільму, але я знав, що його має оточувати надзвичайний акторський склад», – каже Нолан у фільмі про фільм. Режисер об’єднав зіркову команду акторів. Володарка «Золотого глобуса» Емілі Блант виконала роль дружини Оппенгеймера, а Роберт Дауні-молодший – засновника Комісії з атомної енергії США Льюїса Штрауса.
У фільмі немає комп’ютерної графіки. Усі спецефекти полягають у почерговій зміні кольорових і чорно-білих кадрів. Заради останніх у Kodak створили новий вид плівки – 65-міліметрову чорно-білу, розповідають у пресслужбі B&H Film Distribution.
У протистоянні бокс-офісів «Барбі» Ґрети Ґервіґ та «Оппенгеймер» Крістофера Нолана перемога за фільмом Mattel. Хоч його обирають частіше, байопік про батька атомної бомби має усі шанси пробути у прокаті довше. Які тенденції та гроші приніс в Україну «Барбігеймер», читайте у матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.