Категорія
Новини
Дата

Після сексистського скандалу СЕО Yakaboo вирішив звільнитися

СЕО найбільшого книжкового ритейлера країни Yakaboo Іван Богдан повідомив, що звільняється після сексистських висловлювань, які викликали обурення громадськості.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Під час зустрічі «Українська книга: після війни, геть від Москви» він назвав цільову аудиторію своєї платформи «жінками, які витрачають гроші чоловіків», що викликало шквал критики у соцмережах, пише «Життя. УП».
  • Після цього Іван Богдан публічно вибачився за свої слова.
  • «Мій невдалий вислів вчора під час панельної дискусії про портрет сучасного українського читача викликав у соцмережах справедливе обурення», – заявив СЕО Yakaboo.
  • Він додав, що такі «формулювання неприпустимі у жодній формі та за будь-якої ситуації».
  • «Повірте, я дуже жалкую про вчорашній інцидент. Ніколи так не мислив та не маю жодних упереджень в гендерному питанні… Ми у компанії прийняли непросте, але правильне спільне рішення – я йду з посади СЕО Yakaboo», – написав він.

Контекст

Із початком російського вторгнення книжкова галузь сильно постраждала через низькі продажі й зупинені друкарні в Харкові. Там видають 80% накладів. Видавництва працюють віддалено, проте далі перекладу, редактури та верстки переважно справа не йде, бо стоять друкарські верстати, писав Forbes. У 20% компаній внаслідок бойових дій пошкоджено офіси та склади.

Найбільший книжковий ритейлер Yakaboo у березні не продав жодної паперової книги, лише електронні, бо з 24 лютого було заблоковано логістику і склад був під обстрілами. З 15 квітня продали 57 500 книжок. За три тижні травня – близько 84 000.

З 15 квітня компанія поновила продажі та доставку паперових книг по Україні та до Європи. Також відновили поставки до книгарень, офлайн-магазинів, великих торговельних мереж, АЗС.

Електронні книги продавали на сайті весь час – з початку війни їх купили близько 50 000. Кількість користувачів у мобільному додатку Yakaboo зросла в 10 разів – до 600 000. 

Втрати в обороті Yakaboo перевищують сотні мільйонів гривень. «Ми зазнали такого удару по ліквідності, тому що зупинилися продажі й банківський сектор припинив фінансування книжкової галузі. Зараз ми ведемо роботу з банками над поновленням фінансування», казав Богдан.

Також на початку війни ритейлеру довелося скоротити штат майже на 40%, він планував до вересня «зробити все, щоб повернутися до довоєнних показників і відновити штат компанії»

Видавництво Yakaboo Publishing під час війни сфокусувалося на електронному контенті.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні