Категорія
Новини
Дата

Порти зіткнулися із найбільшою кризою від початку контейнерних перевезень. Пандемія висвітлила гостру необхідність інвестицій в інфраструктуру

Морські порти зіткнулися із найбільшими збоями у роботі від початку контейнерних перевезень 65 років тому. Пандемія СOVID-19 підштовхує до створення нової інфраструктури, пише Financial Times

🎂 День народження у нас — подарунки вам. Forbes Ukraine чотири роки, тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом FORBES4 до 31 березня. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Бум онлайн-покупок під час пандемії збільшив попит на доставку і викликав затримки, що призвело до зростання цін.
  • За даними логістичної компанії Kuehne+Nagel, наразі за межами портів по всьому світу стоїть 353 контейнеровози, що понад удвічі більше проти початку цього року.
  • Також прикордонні обмеження та закриття заводів через СOVID-19 порушили традиційні ланцюжки поставок і підвищили тарифи на основні транспортні маршрути між Китаєм, США та Європою.
  • Утім, ще до пандемії порти були змушені модернізувати свою інфраструктуру, включно з автоматизацією операцій, декарбонізацією логістики та будівництвом обʼєктів для прийому великих суден нового покоління. «Портова інфраструктура застаріла і має обмежену пропускну здатність. Існувала межа здатності приймати судна, розміри яких постійно збільшуються», – сказав гендиректор групи контейнеровозів MSC Сорен Тофт.

Контекст

Останніми десятиліттями судна зросли до величезних розмірів. Таким чином власники прагнуть до економії за рахунок масштабу, аби знизити транспортні витрати. Найбільші судна можуть одночасно перевозити до 20 000 20-футових контейнерів. Для порівняння: якщо ці контейнери завантажити у вантажівки, то вони простягнуться на відстань між Парижем і Амстердамом. Для того, щоб прийняти такі судна у порті, необхідні глибокі доки і великі крани. Однак не всі мають відповідну інфраструктуру. За словами заступника директора з морських перевезень і торгівлі IHS Markit Турлоха Муні, деякі порти не відповідають стандартам, особливо на ринках, що розвиваються, таких як Бангладеш і Філіппіни. Але поліпшення інфраструктури – це лише частина справи. Муні зазначає, що пандемія показала необхідність більшої координації, обміну інформацією та оцифровки по всьому ланцюжку поставок.

 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні