Категорія
Новини
Дата

Twitter у першому кварталі збільшив дохід майже на третину. Основну частину забезпечила реклама

Компанія Twitter збільшила дохід на 28% у першому кварталі 2021 року. Однак після публікації фінансового звіту її ринкова вартість впала.

⚡️Ми дуже хочемо, щоб наші читачі знали більше, створювали більше і заробляли більше. Тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом SMART до 19.05 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Чистий прибуток Twitter в січні–березні склав $68 млн проти чистого збитку у $8,3 млн за аналогічний період минулого року.
  • За три місяці 2021 року дохід компанії збільшився на 28% і склав $1,04 млрд.
  • Доходи від реклами підвищилися на 32%, досягши $899 млн.
  • У США доходи Twitter виросли на 19%, до $556 млн, в інших країнах – на 41%, до $480 млн. Японія залишається другим за величиною ринком для компанії після США, на неї припадає близько 16% доходу.
  • Дохід та прибуток перевершили очікування аналітиків Refinitiv, пише CNBC. Прибуток склав $0,16 на акцію проти очікуваних $0,11. Дохід – $1,04 млрд проти очікуваних $1,03 млрд.
  • У другому кварталі Twitter очікує чистий збиток у $120–170 млн, а дохід від $980 млн до $1,08 млрд. Також Twitter очікує менше нових користувачів та збільшення витрат.
  • Акції Twitter впали в ціні на 11% після оголошення підсумків першого кварталу. Компанія не виправдала очікувань зростання кількості користувачів і надала більш низький прогноз щодо доходів на другий квартал, ніж очікувалося.

Важливі цифри

Загальна кількість монетизованих щоденних користувачів Twitter зросла на 7 млн із четвертого кварталу – до 199 млн. Їхня кількість не досягла рівня у 200 млн, якого очікували аналітики.

Контекст

На відміну від Twitter дві найбільші платформи цифрової реклами Google і Facebook перевершили очікування з доходів у першому кварталі, пише Reuters. Рекламодавці вважають, що в них більше форматів реклами та кращі можливості таргетингу, ніж у Twitter. Аби підвищити конкурентоздатність, Twitter в минулому році запустила зникаючі твіти під назвою Fleets, а також тестує функцію голосових чатів Spaces, як у Clubhouse. Також компанія тестує нові способи заробітку для творців контенту – від чайових до «суперпідписок», коли підписники можуть платити за ексклюзивний контент.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні