Компанія Twitter збільшила дохід на 28% у першому кварталі 2021 року. Однак після публікації фінансового звіту її ринкова вартість впала.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Чистий прибуток Twitter в січні–березні склав $68 млн проти чистого збитку у $8,3 млн за аналогічний період минулого року.
- За три місяці 2021 року дохід компанії збільшився на 28% і склав $1,04 млрд.
- Доходи від реклами підвищилися на 32%, досягши $899 млн.
- У США доходи Twitter виросли на 19%, до $556 млн, в інших країнах – на 41%, до $480 млн. Японія залишається другим за величиною ринком для компанії після США, на неї припадає близько 16% доходу.
- Дохід та прибуток перевершили очікування аналітиків Refinitiv, пише CNBC. Прибуток склав $0,16 на акцію проти очікуваних $0,11. Дохід – $1,04 млрд проти очікуваних $1,03 млрд.
- У другому кварталі Twitter очікує чистий збиток у $120–170 млн, а дохід від $980 млн до $1,08 млрд. Також Twitter очікує менше нових користувачів та збільшення витрат.
- Акції Twitter впали в ціні на 11% після оголошення підсумків першого кварталу. Компанія не виправдала очікувань зростання кількості користувачів і надала більш низький прогноз щодо доходів на другий квартал, ніж очікувалося.
Важливі цифри
Загальна кількість монетизованих щоденних користувачів Twitter зросла на 7 млн із четвертого кварталу – до 199 млн. Їхня кількість не досягла рівня у 200 млн, якого очікували аналітики.
Контекст
На відміну від Twitter дві найбільші платформи цифрової реклами Google і Facebook перевершили очікування з доходів у першому кварталі, пише Reuters. Рекламодавці вважають, що в них більше форматів реклами та кращі можливості таргетингу, ніж у Twitter. Аби підвищити конкурентоздатність, Twitter в минулому році запустила зникаючі твіти під назвою Fleets, а також тестує функцію голосових чатів Spaces, як у Clubhouse. Також компанія тестує нові способи заробітку для творців контенту – від чайових до «суперпідписок», коли підписники можуть платити за ексклюзивний контент.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.