Компанія Onur Group Ukraine, яка є частиною міжнародної компаній Onur Group, за підсумком 2020 року отримала понад 24,4 млрд грн доходу. В 2019 році цей показник склав понад 10,6 млрд грн, повідомили Forbes.ua в пресслужбі компанії.
Ключові факти
- Основну частину доходу приніс бізнес інфраструктурного будівництва (будівництво, ремонт і обслуговування доріг) – 23,6 млрд грн, що в 2,3 раза більше порівняно з 2019 роком. На другому місці – виробництво (бетону, асфальту, щебню, деревообробка). Цей напрямок бізнесу приніс 646,3 млн грн, що більше на майже 16,8% порівняно з даними попереднього року.
- Значно менше доходу приніс бізнес інвестування фінансової індустрії, а саме 83,9 млн грн, що у понад двічі більше порівняно з показниками попереднього року. Ще 74,9 млн грн забезпечив напрямок альтернативної (»зеленої») енергетики. Зростання склало майже у 5,3 раза. Найменше доходу приніс агропромисловий напрямок – 22,2 млн грн, що на 14% менше порівняно з показниками 2019-го.
- За підсумком 2020 року компанія Onur Group Ukraine отримала понад 63,84 млн грн чистого збитку. В той же час у 2019-му було зафіксовано 120 млн грн чистого прибутку. Основною причиною збитку, за даними пресслужби, стали інвестиційні витрати на «зелену» енергетику.
- Прямі інвестиції компанії в Україні за період 2019–2020 років у всіх секторах склали понад 2,346 млрд грн, з яких 70% – інвестиції в сонячні електростанції.
- Станом на сьогодні в Onur Group Ukraine працюють 5334 особи.
Контекст
Турецьку Onur Group (Onur Taahhut) засновано в 1991 році. Вона займається будівництвом і ремонтом автошляхів та інших інфраструктурних обʼєктів у країнах Східної Європи та Близького Сходу. Крім основного напрямку – будівництва автомобільних доріг та мостів, Onur Group Ukraine інвестує в «зелену» енергетику, сільське господарство, гірничо-видобувну промисловість, деревообробну галузь, авіаперевезення та туризм.
В Україні компанія працює з 2004 року, збудувавши ділянку траси міжнародного значення Київ–Одеса. Також у 2014-му Onur стала першою іноземною компанією в Україні, з якою уклали контракт OPRС на утримання дороги. Впродовж семи років вона відповідає за утримання, інспекцію та ремонт ділянки 187 кілометрів траси Київ–Чоп.
Нині Onur активно бере участь в президентському проєкті «Велике будівництво», який передбачає масштабну розбудову інфраструктури України. Основне завдання проєкту в 2021 році – будівництво чи реконструкція 6600 км доріг, 74 шкіл, 54 дитсадків тощо. Зокрема, торік Onur виграла тендер на будівництво вантового мосту через річку Дніпро в Запоріжжі на 11,918 млрд грн.
Загалом у будівництві українських доріг нині беруть участь 47 компаній, повідомили Forbes.ua в Мінінфраструктури. За сім місяців 2021 року найбільшими підрядниками за сумами контрактів стали «Автомагістраль Південь» – 17,6 млрд грн, СУНП «Автострада» – 13,1 млрд грн, Onur – 8,1 млрд грн, ШБУ-77 – 6,7 млрд грн, «Ростдорстрой» – 4,8 млрд грн, ПБС – 4,4 млрд грн, «Шляхове будівництво «Альтком» – 3,6 млрд грн, «Техно-Буд-Центр» – 2,8 млрд грн, «Автомагістраль» – 2,8 млрд грн, Хмельницьке ШБУ №56 – 2,8 млрд грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.