Категорія
Новини
Дата

Український Kurs Orbital залучив $4 млн. Стартап працює над технологією обслуговування супутників

Компанія Kurs Orbital, заснована українськими ветеранами космічної галузі, залучила $4 млн, щоб прискорити комерціалізацію своєї технології обслуговування супутників, пише Tech Crunch.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Kurs Orbital, яка базується в італійському Турині, провела seed-раунд на €3,7 млн ($4 млн). Його очолила європейська венчурна компанія OTB Ventures за участю Credo Ventures, Galaxia, In-Q-Tel та Inovo.
  • Kurs Orbital планує використати залучені кошти для розширення команди, яка зараз налічує 11 осіб.
  • Компанія розробляє модуль ARCap, який можна інтегрувати в будь-який космічний апарат. Він здатний стикуватися із супутниками на орбіті й не потребує додаткового обладнання на супутниках.
  • Kurs Orbital планує запустити перший модуль ARCap у космос у 2025 році. 

Контекст

Kurs Orbital у 2021 році зареєстрував одеський підприємець Володимир Усов, який із січня по листопад 2020-го очолював Державне космічне агентство. Випускник Одеського національного морського університету, до приходу на держслужбу створив кілька стартапів.

Технологічна основа стартапу – система зближення «Курс», розроблена в середині 1980-х у СРСР. З її допомогою проведено понад 300 успішних стикувань кораблів «Союз» і «Прогрес» зі станціями «Мир» і МКС. Ключову роль у реалізації проєкту відведено НПК «Курс». 

Перевага Kurs Orbital, за словами Усова, у відсутності необхідності витрачати мільярди доларів на розробку нової системи стиковки.

Kurs Orbital допоможе економити супутниковим операторам. «Важкі телекомунікаційні супутники на геостаціонарній орбіті коштують $300–500 млн, – каже підприємець. – Продовження терміну служби позитивно вплине на їхню маржинальність». Супутникові оператори, за його словами, вже готові платити за такі послуги. Найбільшим попитом користується послуга з «деорбітування» – переведення супутників, які відслужили, на так звану «цвинтарну» орбіту. Більше про це читайте в матеріалі Forbes Ukraine.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні