Категорія
Новини
Дата

Український ШІ-стартап Crosscheck залучив $450 000. Серед його клієнтів — Kernel і Astarta

1 хв читання

Український стартап Crosscheck, який розробляє ШІ-платформу для сертифікації та аудиту, залучив $450 000 інвестицій. Про це Forbes Ukraine повідомив засновник Богдан Драйхаупт. Клієнтами стартапу є найбільші агрохолдинги Kernel і Astarta.

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Деталі

  • Crosscheck отримав інвестицію від швейцарського фонду Tenity та українського Dnipro VC.
  • Він розробляє ШІ-платформу, яка допомагає компаніям підготуватися до аудиту швидше та ефективніше, знижуючи ризик помилок та оптимізуючи процеси. Ціна доступу до платформи — $6 600 на рік за підпискою.
  • «Компанії мають проходити аудити, якщо вони експортують в ЄС, ми спрощуємо цей процес, надаючи платформу, яка формує список потрібних документів та перевіряє на відповідність», — каже засновник стартапу Богдан Драйхаупт.
  • Залучені кошти стартап вкладе у розширення команди, маркетинг та продажі в США.
  • Наразі серед клієнтів — українські агрохолдинги Kernel, Astarta та інші. 70% клієнтів — з України, 30% — іноземні.

Контекст

Crosscheck заснували 2023-му Богдан Драйхаупт і Нікіта Фордуй. Стартап завершив акселератор Mission Possible. MVP продукту запустили в березні 2024-го. Бізнес-модель – B2B SaaS за підпискою.

За допомогою ШІ, Crosscheck збирають, аналізують та структурують документи клієнтів, щоб виявляти потенційні помилки до того, як прийде незалежний аудитор.

Клієнтами Crosscheck є підприємства з різних країн, включно з Україною, Швейцарією, Німеччиною, Туреччиною, Сінгапуром та США.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні