Українські агротовари дисконтують на світових ринках, – CEO найбільшої агрокомпанії Kernel /Viacheslav Muzyka
Категорія
Новини
Дата

Українські агротовари дисконтують на світових ринках, – CEO найбільшої агрокомпанії Kernel

Viacheslav Muzyka

Українські агровиробники стикаються з високою конкуренцією на світових ринках, ціни на продукцію занижуються, зокрема через логістичні ризики. Про це сказав СЕО «Кернел» Євген Осипов на Саміті експортерів від Forbes. 

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За словами Осипова, українські товари у високій конкуренції на світових ринках, але вони дисконтуються через логістичні ризики. 
  • «Працюватимемо з ринком, щоб мати змогу вчасно доставляти продукцію та бути надійним постачальником», – наголосив він. 
  • Осипов зазначив, що «Кернел» поставляє на світовий ринок продукцію 5000 українських фермерів. «Місія – збільшити долю в експорті, утримати експортні ринки й домогтися того, щоб Україну не дисконтували на світових ринках», – наголосив він.

Контекст

Протягом останніх років Україна впевнено входить до п’ятірки найбільших постачальників органічної продукції до ЄС. Зокрема, у 2021 році наша країна посіла 5-те місце у світі зі 126 країн за обсягами імпорту органічної продукції до ЄС із часткою 6,6% від загального обсягу.

За даними Мінагрополітики, у 2022-му Україна експортувала сільгосппродукції не менш як на $23 млрд, що на 16% менше аналогічного показника минулого року. На початку 2022 року на фоні потенційного нападу РФ на Україну експортні відвантаження були суттєво збільшені, що дозволило уникнути ще вагомішого розриву в річних показниках. У січні 2022-го показник експортної виручки вдвічі перевищив показник січня 2021 року.

Україна з 24 лютого експортувала майже 39 млн т зернових, олійних культур і продуктів їхньої переробки. Найбільше вивезено кукурудзи, пшениці та соняшникової олії.

Саміт експортерів відбувся 16 березня 2023 року за підтримки генеральних партнерів: Payoneer, ТПП України, Meest, «Метінвест». Партнерами експозони виступили: «Нова пошта», група компаній «Прометей», ТМ Casillero del Diablo.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні