Українські агротовари дисконтують на світових ринках, – CEO найбільшої агрокомпанії Kernel /Viacheslav Muzyka
Категорія
Новини
Дата

Українські агротовари дисконтують на світових ринках, – CEO найбільшої агрокомпанії Kernel

1 хв читання

Viacheslav Muzyka

Українські агровиробники стикаються з високою конкуренцією на світових ринках, ціни на продукцію занижуються, зокрема через логістичні ризики. Про це сказав СЕО «Кернел» Євген Осипов на Саміті експортерів від Forbes. 

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • За словами Осипова, українські товари у високій конкуренції на світових ринках, але вони дисконтуються через логістичні ризики. 
  • «Працюватимемо з ринком, щоб мати змогу вчасно доставляти продукцію та бути надійним постачальником», – наголосив він. 
  • Осипов зазначив, що «Кернел» поставляє на світовий ринок продукцію 5000 українських фермерів. «Місія – збільшити долю в експорті, утримати експортні ринки й домогтися того, щоб Україну не дисконтували на світових ринках», – наголосив він.

Контекст

Протягом останніх років Україна впевнено входить до п’ятірки найбільших постачальників органічної продукції до ЄС. Зокрема, у 2021 році наша країна посіла 5-те місце у світі зі 126 країн за обсягами імпорту органічної продукції до ЄС із часткою 6,6% від загального обсягу.

За даними Мінагрополітики, у 2022-му Україна експортувала сільгосппродукції не менш як на $23 млрд, що на 16% менше аналогічного показника минулого року. На початку 2022 року на фоні потенційного нападу РФ на Україну експортні відвантаження були суттєво збільшені, що дозволило уникнути ще вагомішого розриву в річних показниках. У січні 2022-го показник експортної виручки вдвічі перевищив показник січня 2021 року.

Україна з 24 лютого експортувала майже 39 млн т зернових, олійних культур і продуктів їхньої переробки. Найбільше вивезено кукурудзи, пшениці та соняшникової олії.

Саміт експортерів відбувся 16 березня 2023 року за підтримки генеральних партнерів: Payoneer, ТПП України, Meest, «Метінвест». Партнерами експозони виступили: «Нова пошта», група компаній «Прометей», ТМ Casillero del Diablo.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд