Компанія Kering, якій належать відомі бренди, такі як Gucci, Balenciaga та Yves Saint Laurent, уклав угоду з продажу свого косметичного підрозділу французькій компанії L’Oreal. Про це йдеться у повідомленні компанії від 19 жовтня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Вартість угоди становить €4 млрд ($4,7 млрд), як зазначено в повідомленні. У рамках угоди L’Oreal, найбільший у світі виробник косметики, додасть бренд Creed до свого портфеля.
- «Об’єднання зусиль із світовим лідером у сфері краси дозволить нам прискорити розвиток парфумерії та косметики для наших ключових брендів, забезпечивши їхній масштаб у цій категорії та розкривши їхній величезний довгостроковий потенціал», – зазначив де Мео в заяві.
- Продаж є першим стратегічним кроком де Мео, який офіційно обійняв посаду у вересні, на тлі зниження попиту в Китаї та загрози підвищення мит у США. Високий рівень боргу компанії також викликає занепокоєння інвесторів.
- Новий генеральний директор, який змінив Франсуа-Анрі Піно, планує представити своє стратегічне бачення наступної весни. Сім’я Піно залишається основним акціонером Kering, володіючи 42% акцій та 59% голосів.
Контекст
Kering запустила свій косметичний підрозділ у 2023 році. Того ж року компанія придбала преміальний парфумерний бренд Creed за приблизно €3,5 млрд, щоб розвинути свою косметичну платформу, але з того часу зіткнулася з більш нагальними проблемами.
Угода дасть змогу Kering зменшити боргове навантаження, яке станом на кінець червня досягло приблизно $11 млрд, та зосередитися на відродженні ключових брендів, зокрема Gucci, який зазнав зниження продажів на китайському ринку.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.