Ілон Маск закликав журналістів безпосередньо публікувати свій контент на X. Допис від мільярдера зʼявився у понеділок увечері після повідомлень про те, що платформа тестує зміни, що приховують заголовки та інший текст із твітів, які посилаються на новини і статті, пише Forbes USA.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Про зміни щодо відображення новинного контенту на X повідомило напередодні Fortune з посиланням на джерело. За даними співрозмовника видання, твіти з посиланнями на новини відображатимуть лише головне зображення.
- Ці зміни ініціює сам Маск, який вважає, що це «допоможе побороти клікбейт» і «зменшити кількість твітів».
- Пізніше Маск підтвердив це, написавши в X: «Це йде безпосередньо від мене. Це значно покращить естетичність».
- Посилання на новини на X наразі відображаються як «картки», на яких показано головну ілюстрацію, заголовок і короткий опис.
- Після запланованого нововведення головне зображення все одно буде активним для натискання та посилатиметься на новину, але авторам контенту потрібно буде вручну додавати текст для твіту.
- Як зазначає Forbes USA, X планує запровадити зміни на тлі намагань Маска залучити більше авторів і журналістів до публікацій безпосередньо на платформі в обмін на частку доходу від реклами та підписок.
- У понеділок Маск написав: «Якщо ви журналіст, який хоче більше свободи писати та отримувати більший дохід, тоді публікуйте контент безпосередньо на цій платформі!».
Контекст
Ілон Маск активно просуває ідею залучення популярних авторів публікувати контент безпосередньо на X. У червні Маск виділив новинне шоу колишнього ведучого Fox News Такера Карлсона, яке він завантажує безпосередньо на X. Мільярдер тоді закликав ведучу MSNBC Рейчел Меддоу та колишнього ведучого CNN Дона Лемона наслідувати приклад Карлсона.
Проте монетизація контенту через підписки та дохід від реклами доступна лише для творців і журналістів, які платять за X Blue – підписку вартістю $8 на місяць.
Минулого тижня стало відомо, що X обмежувала доступ до сайтів ЗМІ та соцмереж, які критикував Маск. Користувачі соцмережі, які переходили за посиланнями на сайти, чекали близько пʼяти секунд, перш ніж сторінка завантажувалася, повідомила WP. Падіння швидкості завантаження сторінок зафіксоване при переході на сайти The New York Times, Facebook, Instagram, Bluesky, Substack, Reuters.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.