Маркова іноді можна зустріти за касою в «АТБ-Маркетах». Така можливість випадає, коли СЕО з командою на один день виїжджає в магазини мережі. «Завжди намагаюся поставити запитання тим, хто стоїть на передовій»,– розповідає він. Марков підтримує максимальну участь команди в ухваленні рішень, а всі досягнення вважає колективними. «АТБ зі 64 000 співробітників неможливо тягнути на харизмі та витримці»,– переконаний він. Під його управлінням у 2013 році мережа вийшла в лідери харчового ритейлу, обігнавши багаторічного конкурента Fozzy Group. За даними «СПАРКІнтерфакс», 2019-го виторг «АТБ-Маркету» зріс на 22,3% – до 104,9 млрд грн. Марков прогнозує виторг цього року приблизно 150 млрд грн. У 2020-му компанія йде ще на один рекорд – планує відкрити 125 магазинів.
ЦИТАТА: «Сергія Галицького колись запитали про те, що таке роздрібна торгівля. Він відповів, що це процес незначних щоденних поліпшень. Ось у цій фразі закладений принцип роботи АТБ».