Аліна та Дмитро Сердюки почали бізнес в 2015 році з виробництва шкіряних ременів. Перейти до створення одягу їх надихнула участь у маркеті «Всі.Свої» – побачили шалену цікавість біля стендів українських виробників.
За сім років компанія виросла до власного виробництва у Вишгороді площею 200 кв. м., команди з 30-ти людей та шоуруму на Хрещатику. Одна з місій – створювати одяг, який розповідає про українську історію та традиції. «У byMe прослідковується червона нитка їхнього позиціонування, бачення колекцій, – каже співзасновник бренду Cher’17 Іван Кришталь. – Саме в цьому їхня велика конкурентна перевага серед інших, вони відрізняються, виділяються, про них говорять».
Одяг ByMe Сердюки продають власний шоурум, сайт, соцмережі, магазини «Всі.Свої» та інші мультибрендові магазини. Онлайн-канали в 2023-му генерували 60% продажів, розповідає Дмитро Сердюк.