Дмитро Гордон

Журналістика

Дмитро Гордон /Фото УНІАН
29 місце
30 найпопулярніших інфлюенсерів

Впливати на уми та смаки Гордон мріяв з дитинства. Перші успіхи здобув у перебудову, влаштовуючи концерти зірок естради й ТВ у Києві. Потім – інвестував у клініку «Борис», рекламував чудодійні пірамідки Ю-Шинсе, запустив газету імені себе. У 2019-му Гордон оцінював свої активи більш ніж у €10 млн. Переважно це нерухомість під здачу. Соціальний капітал журналіста і рантьє формують багатогодинні інтерв’ю із важко доступними героями. У двох YouTube-каналів Гордона – 2,6 млн підписників.

Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»
Участь в рейтингах
Статті по темі