Євген Осипов

«Кернел»

Євген Осипов /Фото Viacheslav Muzyka
14 місце
25 найкращих СЕО

Євгенові Осипову не дуже подобається публічність. Замість строгого костюма він віддає перевагу джинсам і футболці, а під час бесіди намагається ухилятися від питань про себе. «Успіх «Кернела» – це заслуга команди й екосистеми, яка тут є. Я лише частина цього великого механізму»,– говорить він.

Упродовж останніх трьох років Осипов будує в «Кернелі» повноцінний маркетплейс для фермерів. Вартість експерименту – $800 млн. Саме стільки компанія інвестувала в нову інфраструктуру та зміну бізнес-моделі. Осипов хоче створити екосистему, в якій фермерські господарства зможуть заробляти разом із «Кернелом» більше, ніж поодинці. Це дасть змогу компанії не втратити прибутковості на тлі загальноринкового скорочення маржинальності в агротрейдингу

ЦИТАТА: «У мене дуже багато претензій до себе, і з роками їх стає тільки більше. Можливо, це і дає можливість рухатися вперед».

Поруч в рейтингу «25 найкращих СЕО»
Участь в рейтингах
Статті по темі