Євгенові Осипову не дуже подобається публічність. Замість строгого костюма він віддає перевагу джинсам і футболці, а під час бесіди намагається ухилятися від питань про себе. «Успіх «Кернела» – це заслуга команди й екосистеми, яка тут є. Я лише частина цього великого механізму»,– говорить він.
Упродовж останніх трьох років Осипов будує в «Кернелі» повноцінний маркетплейс для фермерів. Вартість експерименту – $800 млн. Саме стільки компанія інвестувала в нову інфраструктуру та зміну бізнес-моделі. Осипов хоче створити екосистему, в якій фермерські господарства зможуть заробляти разом із «Кернелом» більше, ніж поодинці. Це дасть змогу компанії не втратити прибутковості на тлі загальноринкового скорочення маржинальності в агротрейдингу
ЦИТАТА: «У мене дуже багато претензій до себе, і з роками їх стає тільки більше. Можливо, це і дає можливість рухатися вперед».