Катерина й Олег Садовські за освітою будівельники. Познайомилися на роботі в одеській компанії «Будова». «Це була робота мрії», – розповідає Катерина. Власний бізнес з’явився з хобі: з 2015 року вона шиє спідниці. Відшивали в маленькому цеху матері Олега, а продавали через групи у соцмережах. Спочатку моделі здебільшого копіювали вбрання, які носили зірки, пригадують засновники. Матеріали закуповували на одеському ринку «Сьомий кілометр».
На другий рік бізнесу Садовські звільнилися з «Будови», оскільки попит на їхній одяг збільшувався. Перші п’ять років кількість клієнтів щороку зростала на порядок, розповідають засновники. Секрет зростання – спільні покупки, говорить Олег Садовський. Підприємці пропонували жінкам у декреті продавати товари із власною націнкою через соцмережі. Засновники Gepur називають себе першопрохідцями цієї моделі розвитку на ринку України. «Сукні продавалися також на Prom.ua. Майданчик сам нас знайшов і запропонував співпрацю. Наші сторінки переглядало понад 2 млн людей», – розповідає Катерина.
Згодом подружжя зуміло налагодити роздріб і відмовилося від гуртових продажів і спільних покупок. Підприємці відкрили перший офлайн-магазин в Одесі, потім – у Києві. У 2024 році у Gepur сім магазинів в Україні. Площа виробництва – 10 000 кв. м, де відшивають 10 000 виробів на місяць. 20% продажів – іноземні замовлення із 48 країн світу.