Інформація про Gepur

Виторг за 6 місяців 2024 року: 62 млн грн**

Gepur /надано пресслужбою

Профайл

Власник
Олег та Катерина Садовські
Місто
Одеса
Кількість працівників
310
Кількість магазинів
6

15 українських масмаркет-брендів одягу 2024

Катерина та Олег Садовські за освітою будівельники, вони познайомилися в одеській компанії «Будова». У 2015-му Катерина почала шити спідниці як хобі. Продукт подобався споживачам. За пʼять років кількість клієнтів зросла на кілька порядків, каже Олег Садовський.

Секрет зростання бізнесу – спільні покупки, говорить Олег. Підприємці пропонували жінкам у декреті продавати товари із власною націнкою через соцмережі. Засновники Gepur називають себе першопрохідцями цієї моделі розвитку в Україні. Позиціонування бренду – жіночий одяг для подій українського виробництва. З 2023 року бренд остаточно відійшов від спільних покупок і переорієнтувався на продажі кінцевому споживачу.

У 2024-му у Gepur сім магазинів в Україні. Площа виробництва – 10 000 кв. м. Садовські відкрили офіс у Китаї, звідки везуть фурнітуру, і в Туреччині, де закуповують тканини. 20% продажів – іноземні замовлення. Бренд відправляє товари до 48 країн.

Матеріали по темі
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд