15 українських масмаркет-брендів одягу 2024 року
Катерина та Олег Садовські за освітою будівельники, вони познайомилися в одеській компанії «Будова». У 2015-му Катерина почала шити спідниці як хобі. Продукт подобався споживачам. За пʼять років кількість клієнтів зросла на кілька порядків, каже Олег Садовський.
Секрет зростання бізнесу – спільні покупки, говорить Олег. Підприємці пропонували жінкам у декреті продавати товари із власною націнкою через соцмережі. Засновники Gepur називають себе першопрохідцями цієї моделі розвитку в Україні. Позиціонування бренду – жіночий одяг для подій українського виробництва. З 2023 року бренд остаточно відійшов від спільних покупок і переорієнтувався на продажі кінцевому споживачу.
У 2024-му у Gepur сім магазинів в Україні. Площа виробництва – 10 000 кв. м. Садовські відкрили офіс у Китаї, звідки везуть фурнітуру, і в Туреччині, де закуповують тканини. 20% продажів – іноземні замовлення. Бренд відправляє товари до 48 країн.