Ярослава Гресь на Divas do Business
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Майже вийшли в нуль». Бренд одягу Gepur вперше організував конференцію на яку продав 970 квитків. Що це дало бізнесу?

3 хв читання

Ярослава Гресь, одна зі спікерок конференції Divas do Business від Gepur

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:26 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:26

Український бренд жіночого одягу Gepur вперше вийшов на ринок конференцій, зібрав близько тисячі учасниць, шістьох спікерок-інфлюенсерок та залучив Ярославу Гресь, як обличчя нової колекції. Схоже сподобалось. Тепер бренд готує серію з чотирьох подій на рік

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«70% нашого асортименту – вечірній одяг. Рік тому під час блекаутів обговорювали закриття бізнесу», – розповідає співвласник бренду Gepur Олег Садовський. Але продажі навпаки зросли. «Тоді і задумали колекцію для жінок, які завжди йдуть вперед, не дивлячись на зовнішні обставини», – додає він.

У вересні 2025-го Gepur випустив колекцію Divas do Business. Її обличчя – співзасновниця агенції Ukraine WOW Ярослава Гресь. Рекламна кампанія – борди, таргетована реклама та ролик-маніфест за участю інфлюенсерок, який за даними бренду зібрав 3 млн охоплень. Ще один елемент промо – платна жіноча бізнес-конференція за назвою колекції. «Divas do Business — про жінку, яка йде вперед, навіть коли навколо хаос. Ми хотіли зробити щось більше, ніж просто одяг, і так з’явилася ідея конференції», — пояснює Садовський.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні