25 жінок в IT
Hero’s Journey
2015 – маркетологиня у Henkel.
2016 – маркетологиня у Clausehound (Канада).
2017 – співзасновниця Pix.
«Ідея Pix – дати людям зручний спосіб самовиражатися на ходу. Нашим першим продуктом став рюкзак із вмонтованим LED‑екраном, який можна програмувати в додатку. Як керівник стартапу, я займалася всім – від стратегії до фінансів і дистрибуції».
Порада собі на початку кар’єри
«Приділяти більше часу нетворкінгу, радитися із досвідченішими засновниками і якомога раніше вибудовувати процеси й норми у своїй компанії».
30 до 30
Хакнути індустрію споживання
Аксесуар, який змінюється щоразу, як у його власника інший настрій або новий look? В епоху консюмеризму це чорна мітка для виробників та гарна новина для екології. Маргарита Рімек з двома однокурсниками з Могилянки почала випускати саме такий рюкзак. У нього вмонтовано LED-екран, на який через мобільний застосунок можна виводити будь-які зображення або анімацію з телефона.
Ідея ранця прийшла з невдачі. Партнери вигадали smart-нашийник для собак, що подає світловий сигнал, якщо пес загубився. Оскільки продукт робили довго, на ринок вийшов аналог від конкурентів. Розроблену технологію вирішили використати в інший спосіб. Унаслідок брейнсторму народилась ідея рюкзака з екраном, перший прототип зробили руками за півтори доби і поїхали збирати фідбек на виставках.
За 18 місяців рюкзак був уже готовий. Його основна фішка – висока якість зображення, яке можна змінювати будь-якої миті. Інвестиції в понад $0,5 млн на випуск наплічника Pix зібрав на Kickstarter та Indiegogo. За словами Рімек, це дає змогу знайти гроші на продукт, уникаючи кредитного чи інвестиційного ярма. У 2019 році оборот компанії становив $1 млн.