«McDonald's Україна» – не тільки найбільша за оборотом компанія у сфері громадського харчування, а й головний драйвер розвитку ринку доставки їжі. На популярну мережу фастфуду припадає до половини замовлень у найбільших агрегаторах Glovo і Raketa. Завдяки досягнутим обсягам у компанії ексклюзивні умови: зона доставки обмежена 1,5 км, комісія 10% замість загальноприйнятих 30%, розповідає засновник сервісу доставки Mister. AM Ярослав Циганенко. Як і у всього ринку, доставка – найприродніший для McDonald's канал зростання в епоху пандемії. Ринок далекий до насичення: на одного українця припадає лише 0,02 онлайнзамовлення їжі на місяць, підрахував журнал «Новое время». Для порівняння: у Великобританії цей показник – 3, в Іспанії – 0,8.
50 найкращих роботодавців
Робоче місце в «McDonald’s Україна» для охочих попрацювати в ресторанній сфері стало бажанішим. За словами HR‑директора компанії Наталії Тіморіної, конкурс на одну вакансію в «Маку» з початку 2020 року зріс удвічі, а плинність кадрів впала на 20%.
Доки інші ресторани закривалися, відпускаючи співробітників‑ФОПів на всі чотири боки, «McDonald’s Україна» нікого не звільнив навіть у локдаун, коли 60% працівників були у вимушених відпустках.
McDonald’s, де працює приблизно 10 000 людей, – справжня кузня кадрів, і насамперед для себе. «Ми впровадили систему індивідуального розвитку персоналу, – розповідає Тіморіна. – Розробили навчальні модулі різного рівня, і людина сама може обрати, які навички розвивати на цей момент».