Інформація про Milla nova

Зоряна та Ірина Сенішин, Легка промисловість

Milla nova /Анна Наконечна для Forbes Ukraine
Виторг 2022 рік: 250 млн грн*

Профайл

Місто
Львів
Кількість працівників
1000
Виторг 2021 рік:
151 млн грн
Рік заснування
2002

Ательє весільних суконь, що експортуються у 50 країн. У 2021 році бренд запустив кутюрну лінію. На червоній доріжці 78-го Венеціанського кінофестивалю Леоні Ханне була в нестандартній сукні Milla Nova.

У 2016-му компанія Milla Nova, що шиє весільні сукні, уперше взяла участь у події №1 для свого ринку – виставці Barcelona Bridal Fashion Week. Дешеве і не дуже престижне місце поблизу туалету, яке виділили для української компанії, врешті-решт виявилося щасливим. Чи не кожен відвідувач виставки пройшов повз стенд Milla Nova – компанія привезла з івенту 25 договорів про співпрацю з дилерами та дистриб’юторами Греції, Китаю, США, Румунії, Франції й Польщі. 

Більшість клієнтів співпрацює з компанією до сьогодні. Наразі Milla Nova має 217 міжнародних контрактів, географія яких – понад 50 країн. За останні півтора року Milla Nova продала 50 000 весільних і вечірніх суконь. У 2022 році – 29 000, а за шість місяців 2023-го – понад 21 000. Виторг у 2022 році становив, за оцінками Forbes, $17– 20 млн. У воєнний рік продажі зросли у 2,3 раза.

Компанію Milla Nova заснували дві сестри – Зоряна та Ірина Сенишин у середині нульових у Львові. Спочатку це був невеликий салон зі швацькою майстернею у дворі старовинного будинку в центрі міста. Крім власних суконь, сестри продавали й інші весільні марки. У 2008-му в Україну почали завозити сукні іспанських брендів Pronovias та Rosa Clara, які швидко здобули популярність в українських наречених. «Їх хотіли всі, – згадує Зоряна Сенишин. – До нас приходили й на порозі питали про іспанські сукні. Почувши, що ми їх не продаємо, йшли, навіть не глянувши наш асортимент». І додає, що сприйняла це як виклик.

Milla Nova почала працювати за принципами світових брендів – випускати на рік по чотири весільні колекції, в кожній з яких 30–60 суконь і три вечірні. Окрім організації випуску колекцій за правилами світової індустрії, Milla Nova почала брати участь у ключових профільних виставках. Якщо у 2016-му компанія економила на локації стенда, то у 2019 році вже організувала на барселонському івенті власний шоу-показ, який коштував $500 000. Це дало результат: 98,2% суконь українського виробника продаються за кордоном. Ключові ринки – Італія, США, Велика Британія. 

Що далі? Вирости за найближчі п’ять років у вісім разів. Якщо плани здійсняться, у Milla Nova є непогані шанси опинитися в рейтингу Forbes «100 найбільших компаній України». Для цього компанії треба розширити свою присутність на ринках США та країн Азії. Тут на красивих весіллях не економлять – прогнозований на цей рік обсяг bridal fashion сегмента у США перевищить $23 млрд, у Китаї – $5 млрд, а в Японії – $3,6 млрд.

Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «Next250»
Mermade /з особистого архіву
Олександр Гончар
103 млн грн
Milliform
Олексій Ільїн
31 млн грн
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд