Участь в іноземній виставці – коштовна маркетингова інвестиція, але з довгостроковим ефектом. Яких цілей можна досягти і як найкраще підготуватися до участі у міжнародних виставках, а потім закріпити результат? Forbes зібрав у гід досвід успішних українських експортерів
«Якщо ти вклав €10 000 і отримав хоча б один контракт – це може конвертуватись у €120 000 продажів», – описує переваги міжнародних виставок Оксана Донска, керівниця розвитку експорту Української асоціації меблевиків (УАМ). Проте щоб дійти до цього показника, доведеться взяти участь у кількох подіях і не отримати на них жодного замовлення. «Підписання угод відбувається вже з другої-третьої виставки з тим відвідувачем, який прийшов на першу», — пояснює вона.
УАМ залучає українських виробників меблів до національних павільйонів на виставках, що допомагає їм зекономити на участі. Від початку повномасштабного вторгнення пропозицією скористалися понад 130 українських компаній і брендів. Поштовхом для них стало драматичне скорочення внутрішнього ринку майже удвічі, вважає Донска.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.