Категорія
Свій бізнес
Дата

Від €10 000 до €1 млн за участь. Як витиснути максимум з міжнародних виставок та отримати клієнтів. Практичний гід від Modern Expo, Collar, Kormotech та інших українських експортерів

Участь в іноземній виставці – коштовна маркетингова інвестиція, але з довгостроковим ефектом.

Участь в іноземній виставці – коштовна маркетингова інвестиція, але з довгостроковим ефектом.

Участь в іноземній виставці – коштовна маркетингова інвестиція, але з довгостроковим ефектом. Яких цілей можна досягти і як найкраще підготуватися до участі у міжнародних виставках, а потім закріпити результат? Forbes зібрав у гід досвід успішних українських експортерів

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

«Якщо ти вклав €10 000 і отримав хоча б один контракт – це може конвертуватись у €120 000 продажів», – описує переваги міжнародних виставок Оксана Донска, керівниця розвитку експорту Української асоціації меблевиків (УАМ). Проте щоб дійти до цього показника, доведеться взяти участь у кількох подіях і не отримати на них жодного замовлення. «Підписання угод відбувається вже з другої-третьої виставки з тим відвідувачем, який прийшов на першу», — пояснює вона.

УАМ залучає українських виробників меблів до національних павільйонів на виставках, що допомагає їм зекономити на участі. Від початку повномасштабного вторгнення пропозицією скористалися понад 130 українських компаній і брендів. Поштовхом для них стало драматичне скорочення внутрішнього ринку майже удвічі, вважає Донска. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні