Співзасновниці Milla Nova Ірина та Зоряна Сенишин /Анна Наконечна для Forbes Ukraine
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Бізнес у білому. Сестри Сенишин побудували бренд Milla Nova, який продає на рік по 29 000 весільних і вечірніх суконь у 50 країн. Як їм вдалося подвоїти продажі у рік великої війни

7 хв читання

Співзасновниці Milla Nova Ірина та Зоряна Сенишин Фото Анна Наконечна для Forbes Ukraine

Український виробник суконь Milla Nova першим потрапив у перелік ключових марок весільного одягу Global Industry. За воєнний рік компанія у 2,3 раза збільшила обсяги продажів. Як львівські підприємниці обійшли всіх на ринку, де буквально сотні конкурентів?

Новий номер журналу Forbes Україна

Новий номер журналу Forbes Україна

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: список 250 малих і середніх компаній, лідерство генерала Залужного, падіння мільярдера Жеваго, детальна історія Dnipo-M та загалом майже два десятки текстів.

«Якщо у вас обмежений бюджет, обирайте на виставках місце біля туалету», – напівжартома радить співвласниця української компанії Milla Nova Зоряна Сенишин. Її компанія шиє весільні сукні, що продаються більш як у 50 країнах світу.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд