Назва ЦЕХ – це абревіатура від словосполучення «Це – хімчистка». Саме таке питання ставили клієнти, коли заходили у хімчистку, яку Євген Мордвінов відкрив 2016 року в Києві.
Початкові інвестиції становили $100 000, і це у 2,5 раза менше, ніж зазвичай вимагає такий бізнес. Мордвінов зекономив, купивши обладнання в хімчистки, що закривалася. У 2019 році за вартість обладнання він поглинув ще одну мережу з п’яти хімчисток. Часті банкрутства доводять, що ринок досить конкурентний. Аби знайти нішу в «червоному океані» хімчисток, Мордвінов провів 40 глибинних інтерв’ю з клієнтами й дізнався, що вони очікують, що речі будуть не просто чисті, а як нові. На цьому побудували нове позиціювання і рекламну кампанію. Окрім чистки, в ЦЕХ додали до переліку послуг реставрацію, підгін, фарбування одягу, хімчистку взуття.
Наразі в ЦЕХ входить мережа з 16 пунктів приймання речей, два повноцінні цехи та виїзна служба. На B2B-клієнтів припадає 15–20% продажів.
База клієнтів ЦЕХ становить 40 000, середній чек – 900 грн. Лояльних клієнтів, які регулярно користуються послугами ЦЕХ, близько 40%. Мордвінов планує збільшити цей показник до 60% і відкрити до кінця року ще п’ять точок у Києві.