Компанії в кінці року аналізують свої успіхи та планують кроки розвитку на наступний. Які питання виносить на стратегічні сесії малий бізнес і як буде долати виклики 2025-го?
2024 рік під егідою кадрового голоду і стратегій виживання спонукав малий і середній бізнес (МСБ) думати про експансію. Навчившись працювати попри блекаути роком раніше, компанії шукали способи виходу на нові ринки й зміцнення позицій в Україні.
На початку року 79% підприємців МСБ планували розширення бізнесу, 14% – масштабуватися за кордон, згідно з дослідженням Європейської Бізнес Асоціації. Попри труднощі та виклики, український бізнес запускався в США, Португалії, Польщі та інших країнах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.