Робити дороге дешевшим
У стартапу Reface, який робить сервіс для заміни облич на відео, сім співзасновників. Трьом із них ще немає 30. Це CEO Роман Могильний, операційний директор Ярослав Бойко та Денис Дмитренко, що відповідає за інвестиції та статегію.
До Reface заміна облич була дорогою професійною технологією. Кофаундери працюють над продовженням сервісу для B2B‑клієнтів: новий продукт має здешевити постпродакшн під час зйомок, змінюючи обличчя акторів у гарній якості і з великою кількістю налаштувань.
Станом на вересень 2020‑го Reface завантажили понад 50 млн разів. Виторг проєкту за вересень становив приблизно $3 млн, повідомляє сервіс SensowTower. Але навіть якщо популярність піде на спад – у команди є рішення. «Наше завдання – перевернути індустрію розваг завдяки персоналізації контенту», – запевняє Могильний.