«30 до 30: Творці майбутнього»
«Пише про справжнє життя і постійно експериментує зі звучанням та стилями», – йдеться в описі профілю Skofka у Spotify. Щомісяця на цьому стрімінгу репера слухають понад 440 000 людей. Для порівняння: у Kalush Orchestra регулярних слухачів майже мільйон, у Yaktak – пів мільйона, у Dorofeeva – 468 000.
Найпопулярніша пісня Skofka «Чути гімн» присвячена пам’яті загиблого на війні друга Валентина Коноводова. Кліп зібрав понад 47 млн переглядів і досі залишається у трендах YouTube. Це третій за популярністю кліп лейблу Enko, до якого належить артист. Лідирує фіт Kalush Orchestra і Skofka «Додому» із 71 млн переглядів.
«Велика кількість переглядів свідчить, що українська музика може конкурувати із зарубіжною і що ви навчилися слухати українське, а ми – його творити», – написав Skofka, коли «Додому» подивилися 50 млн разів.
Що б порадив собі на старті кар’єри?
Робити, як видається правильним. Слухати внутрішній голос і надавати йому більшого значення.
Головний вчитель?
Бог. Завдяки йому мені траплялось багато розумних, мудрих, добрих людей.
«У творчості Skofka транслює емоції, життєвий досвід і принципи без підлаштування до трендів. Це класний приклад. За ним точно підуть люди», – учасниця списку «30 до 30» 2020 року, реперка alyona alyona (Альона Савраненко).