Співзасновник enko Іван Клименко та СЕО лейблу Катерина Дмитренко вивели україномовний реп на топові позиції в Apple Music, Spotify та YouTube Music. /Антон Забєльський для Forbes Ukraine
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Конвеєр репу. Іван Клименко з партнерами вивели в топи стрімінгів Kalush Orchestra, alyona alyona та Skofka. Як побудований бізнес лейблу enko, який навчився вирощувати реп-зірок

5 хв читання

Співзасновник enko Іван Клименко та СЕО лейблу Катерина Дмитренко вивели україномовний реп на топові позиції в Apple Music, Spotify та YouTube Music. Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Артисти enko отримують понад 2 млрд прослуховувань та переглядів на трьох стрімінгових платформах. Серед вихованців лейблу – Kalush Orchestra, alyona alyona, Skofka. Як enko перетворює артистів на зірок?

Навесні 2019-го налагоджувальника вентиляційних мереж Олега Савраненка розбудив удома нічний дзвінок. Зі слухавки пролунав голос колишнього шефа, який хотів упевнитися, що почута ним в ефірі німецької радіостанції пісня належить доньці Савраненка, відомій під псевдонімом alyona alyona. «Круто. Пишаюся!» – не приховував емоцій чоловік, почувши ствердну відповідь.

Виконавиця стала відомою у 2018 році після перших самоіронічних кліпів, завантажених на YouTube, і дебютного альбому «Пушка», випущеного у 2019‐му. «Я не міг уявити, що реп українською може бути настільки популярним», – говорить продюсер і співзасновник музичного лейблу еnko Іван Клименко, 36.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні