Співзасновник enko Іван Клименко та СЕО лейблу Катерина Дмитренко вивели україномовний реп на топові позиції в Apple Music, Spotify та YouTube Music. /Антон Забєльський для Forbes Ukraine
Категорія
Свій бізнес
Дата

Конвеєр репу. Іван Клименко з партнерами вивели в топи стрімінгів Kalush Orchestra, alyona alyona та Skofka. Як побудований бізнес лейблу enko, який навчився вирощувати реп-зірок

Співзасновник enko Іван Клименко та СЕО лейблу Катерина Дмитренко вивели україномовний реп на топові позиції в Apple Music, Spotify та YouTube Music. Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Артисти enko отримують понад 2 млрд прослуховувань та переглядів на трьох стрімінгових платформах. Серед вихованців лейблу – Kalush Orchestra, alyona alyona, Skofka. Як enko перетворює артистів на зірок?

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Навесні 2019-го налагоджувальника вентиляційних мереж Олега Савраненка розбудив удома нічний дзвінок. Зі слухавки пролунав голос колишнього шефа, який хотів упевнитися, що почута ним в ефірі німецької радіостанції пісня належить доньці Савраненка, відомій під псевдонімом alyona alyona. «Круто. Пишаюся!» – не приховував емоцій чоловік, почувши ствердну відповідь.

Виконавиця стала відомою у 2018 році після перших самоіронічних кліпів, завантажених на YouTube, і дебютного альбому «Пушка», випущеного у 2019‐му. «Я не міг уявити, що реп українською може бути настільки популярним», – говорить продюсер і співзасновник музичного лейблу еnko Іван Клименко, 36.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні