Бути ближчим до споживача
Уродженець Миколаєва Стас Матвієнко став підприємцем, ще навчаючись у Київському університеті міжнародних відносин. Допомогли батьки – на запуск онлайн‑сервісу для нарахування знижок Adwice Wallet сім’я дала $3000. Проєкт не просто злетів, а привернув увагу і залучив інвесторів – до 2013 року його оцінка досягла $2,5 млн. У 2014 році Стас з командою зробили півот – проєкт дістав назву Settle, його переробили під онлайн‑бронювання столиків і оплату замовлень у ресторанах. Протестувавши додаток в Україні, команда запустила його в США під назвою Allset.
За п’ять років Матвієнко та його партнер по Allset Анна Поліщук, 30, залучили понад $16 млн інвестицій, додали до свого сервісу майже 3000 ресторанів у США, а під час локдауну змогли втриматися на плаву. «Ми агресивно зростаємо, наша мета – відвоювати свою нішу на цьому ринку й диктувати свої умови», – каже Матвієнко.