30 до 30 2021
Можливо, Оляницький зробив певну революцію, коли у 2014 році збирав людей у доступні тури Європою, коли ще не було безвізу та лоукостерів. Choice – складна штука, яка потребує великих інвестицій і серйозних гравців, але це трендово і потрібно ринку.
Роман Тугашев засновник фестивалів Ulichnaya Eda
У 2012 році 19-річний Володимир Оляницький разом із другом дитинства Алексом Ільяшем заснував свій перший бізнес – сервіс бюджетних подорожей Eurotrips. Ільяш тоді навчався в Чехії. Пізніше він продав частку в Eurotrips та поїхав до Кремнієвої долини, де створив сервіс з онлайн-бронювання готелів.
Оляницький тим часом виростив стартап Eurotrips у компанію зі штатом у 40 працівників та 10 000 клієнтів. Через пандемію туристична індустрія втратила левову частку оборотів. Через це експартнери знову об’єдналися. Зараз вони працюють над сервісом онлайн-меню Choice, що залучив €400 000 інвестицій.
Головне досягнення: Вибір правильних партнерів.
Девіз: Успіх – це щоденна праця.
Чого навчили батьки: Лайфхаки, як системністю, дисципліною та завзятістю можна домогтися усього, навіть якщо одразу не виходить.
Найкраща порада: As simple as possible.