Категорія
Новини
Дата

Український стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій і планує експансію у чотири країни. Його оцінка – $15-20 млн

2 хв читання

Протягом 2024 року стартап Choice, який розробляє софт для автоматизації ресторанів, планує відкрити офіси у Казахстані, Грузії, Угорщині та Румунії й наростити річний виторг до $4-5 млн. Про це Forbes розповів співзасновник Володимир Оляніцький.

⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».

Ключові факти

  • Заснований в Україні FoodTech-стартап Choice оголосив про закриття нового інвестиційного раунду на $2,5 млн від своїх ранніх інвесторів. 
  • Його очолив венчурний фонд J&T Ventures зі штаб-квартирою у Празі, до фінансування також долучилися чеські фонди Presto Ventures і Reflex Capital.
  • З урахуванням нового раунду загальний обсяг залучених у стартап грошей перевищив $4,7 млн.
  • Угоду офіційно закрили на початку січня 2024-го, проте голосили про неї лише тепер. Наприкінці 2023-го компанія потрапила до списку 25 найперспективніших стартапів України від Forbes Ukraine із оцінкою у $15-20 млн. Вона релевантна, каже Оляніцький.

Контекст

Сервіс QR-меню Choice у травні 2020 року запустили друзі дитинства і серійні підприємці Олексій Ільяш та Володимир Оляніцький. Ільяш на той момент розвивав у Чехії онлайн-сервіс із бронювання готелів для туристичних операторів Davinci Travel System, Оляніцький – українського туроператора з молодіжними автобусними турами Eurotrips

Через пандемію COVID-19 та глобальні карантини туристичний бізнес став на паузу. Натомість фаундери вирішили зробити сервіс для ресторанів, що лише вчилися працювати у новій реальності з безконтактними меню, шквалом онлайн-замовлень та соціальною дистанцією. До початку 2024-го Choice виріс від простого QR-меню до платформи набором цифрових інструментів для автоматизації рестораторів. Сервіс допомагає власникам закладів створювати власні застосунки, сайти, онлайн-меню, запустити доставку, не наймаючи кур’єрів, має вбудовану СRM, систему резервації столів тощо.

Наразі Choice має 16 000 клієнтів у чотирьох країнах, найбільше – в Україні та Чехії, на третьому та четвертому місцях – Польща й Естонія. За 10 місяців 2023-го стартап отримав $1,8 млн виторгу, це втричі більше, ніж за повний 2022-й. «Ціль на 2024-й – досягти $0,4 млн місячного виторгу або $4-5 млн у річному вимірі», – каже Оляніцький.

Протягом 2024-го засновники Choice планують масштабуватися і відкрити офіси у чотирьох нових країнах: Казахстані, Грузії, Угорщині та Румунії. План-мінімум – успішно запуститися у двох локаціях. Першим ринком буде або Казахстан, або Румунія, далі експансія корегуватиметься залежно від результатів бізнесу, каже Оляніцький.

Наразі в команді стартапу 120 людей, половина з них – в Україні. Протягом року засновники планують найняти ще 50 співробітників, у топі пошуку – розробники та менеджери з продажу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд