Категорія
Новини
Дата

Український стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій і планує експансію у чотири країни. Його оцінка – $15-20 млн

Протягом 2024 року стартап Choice, який розробляє софт для автоматизації ресторанів, планує відкрити офіси у Казахстані, Грузії, Угорщині та Румунії й наростити річний виторг до $4-5 млн. Про це Forbes розповів співзасновник Володимир Оляніцький.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Заснований в Україні FoodTech-стартап Choice оголосив про закриття нового інвестиційного раунду на $2,5 млн від своїх ранніх інвесторів. 
  • Його очолив венчурний фонд J&T Ventures зі штаб-квартирою у Празі, до фінансування також долучилися чеські фонди Presto Ventures і Reflex Capital.
  • З урахуванням нового раунду загальний обсяг залучених у стартап грошей перевищив $4,7 млн.
  • Угоду офіційно закрили на початку січня 2024-го, проте голосили про неї лише тепер. Наприкінці 2023-го компанія потрапила до списку 25 найперспективніших стартапів України від Forbes Ukraine із оцінкою у $15-20 млн. Вона релевантна, каже Оляніцький.

Контекст

Сервіс QR-меню Choice у травні 2020 року запустили друзі дитинства і серійні підприємці Олексій Ільяш та Володимир Оляніцький. Ільяш на той момент розвивав у Чехії онлайн-сервіс із бронювання готелів для туристичних операторів Davinci Travel System, Оляніцький – українського туроператора з молодіжними автобусними турами Eurotrips

Через пандемію COVID-19 та глобальні карантини туристичний бізнес став на паузу. Натомість фаундери вирішили зробити сервіс для ресторанів, що лише вчилися працювати у новій реальності з безконтактними меню, шквалом онлайн-замовлень та соціальною дистанцією. До початку 2024-го Choice виріс від простого QR-меню до платформи набором цифрових інструментів для автоматизації рестораторів. Сервіс допомагає власникам закладів створювати власні застосунки, сайти, онлайн-меню, запустити доставку, не наймаючи кур’єрів, має вбудовану СRM, систему резервації столів тощо.

Наразі Choice має 16 000 клієнтів у чотирьох країнах, найбільше – в Україні та Чехії, на третьому та четвертому місцях – Польща й Естонія. За 10 місяців 2023-го стартап отримав $1,8 млн виторгу, це втричі більше, ніж за повний 2022-й. «Ціль на 2024-й – досягти $0,4 млн місячного виторгу або $4-5 млн у річному вимірі», – каже Оляніцький.

Протягом 2024-го засновники Choice планують масштабуватися і відкрити офіси у чотирьох нових країнах: Казахстані, Грузії, Угорщині та Румунії. План-мінімум – успішно запуститися у двох локаціях. Першим ринком буде або Казахстан, або Румунія, далі експансія корегуватиметься залежно від результатів бізнесу, каже Оляніцький.

Наразі в команді стартапу 120 людей, половина з них – в Україні. Протягом року засновники планують найняти ще 50 співробітників, у топі пошуку – розробники та менеджери з продажу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні