Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Зекономити з «жовтими рюкзаками». Glovo та популяризатор меню за QR-кодами ChoiceQR пропонують ресторанам утричі дешевшу послугу доставки. Як це вплине на гастроринок

5 хв читання

ChoiceQR /колаж Анастасія Решетнік

Співзасновники ChoiceQR Володимир Оляніцький, Олексій Ільяш. Фото колаж Анастасія Решетнік

У пандемійні часи засновники ChoiceQR стали головними амбасадорами онлайн-меню, яке у 2024-му є ледь не в кожному закладі України. Зараз вони планують привчити ресторани до власної доставки курʼєрами Glovo через інтеграцію On Demand. Переваги – економія та доступ навіть невеликих ресторанів до інфраструктури доставки, яку розвиває Glovo. Що новинка означатиме для гастроринку?

Glovo розширює партнерство з українським ресторанним ринком. 12 січня компанія запустила пілот послуги Glovo On Demand разом із платформою автоматизації ресторанів ChoiceQR, завдяки якому скористатися послугами доставки «жовтих рюкзаків» Glovo зможуть клієнти закладів, що не підключені безпосередньо до його застосунку. 

«Заклад може заощадити на операційних витратах, повʼязаних з доставкою втричі», – каже співзасновник ChoiceQR Олексій Ільяш.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні