Інформація про Яна Шемаєва (Jerry Heil)

співачка й авторка пісень, співзасновниця музичного лейблу Nova Music

Яна Шемаєва (Jerry Heil)

Профайл

Досьє
28 років

30 до 30: майбутні лідери

«Бачила успіхи Яни як сольної артистки, як авторки пісень для інших виконавців, а тепер спостерігаю за розвитком її лейблу», — Ірина Горова, СЕО лейблу Pomitni.

Яну Шемаєву більшість слухачів знають під псевдонімом Jerry Heil. У 2024-му співачка в дуеті з alyona alyona посіла третє місце в конкурсі «Євробачення» з піснею Teresa & Maria. Композиція потрапила у чарти 26 країн і має 47 млн прослуховувань на YouTube, а також 37,5 млн прослуховувань на Spotify.

На Spotify Jerry Heil щомісяця збирає майже 1,4 млн слухачів. У інших відомих українських поп-виконавців значно менше: Dorofeeva – 589 000 слухачів щомісяця, Артем Пивоваров – 486 000, Monatik – 545 000.

Приблизно третину доходів Jerry Heil приносять стримінги, казав у липні Forbes її директор і бізнес-партнер Тарас Себестянович. Наступні за обсягом – реклама та концертна діяльність. Порядок цифр команда Шемаєвої не розкриває.

«Євробачення» може збільшити дохід артиста вдесятеро, але водночас зростають і витрати, розповідала Forbes CEO лейблу enko Катерина Дмитренко.

Соцмережі – важливе джерело заробітку для артистки. У 2020 році, коли в Instagram-сторінки Jerry Heil було до 200 000 підписників, із Шемаєвою співпрацювало агентство іWhyNot? Enot. «Пост та серія сторіз коштували від $2000 до $4000, – каже СЕО агенції Євген Таллер. – У немедійних блогерів із такою ж аудиторією вартість була від $500 до $1000». Нині за Instagram-сторінкою Jerry Heil стежить 1 млн підписників. Публікація рілс тепер може коштувати від $4000, оцінює Таллер.

Участь в рейтингах