Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Суперхіт за €16 000. Пісня «Врубай» зібрала 136 млн прослуховувань менш ніж за рік, «Смарагдове небо» – 66,5 млн. Скільки хіти заробляють на стримінгах?

4 хв читання

скільки приносять суперхіти на YouTube, Apple Music та Spotify /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

За 11 місяців пісня «Врубай» співака Parfeniuk зібрала 103 млн відтворень на YouTube та YouTube Music. Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:58 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:58

Команда артиста Parfeniuk вклала понад €16 000 у пісню та кліп «Врубай». На липень 2025-го трек зібрав 136 млн прослуховувань на стримінгах, ставши найпопулярнішою роботою виконавця. Скільки Parfeniuk та інші артисти заробляють на суперхітах?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Трек «Смарагдове небо» виконавця Drevo вийшов наприкінці травня 2025-го. З моменту релізу пісня очолює українські чарти. «Пару разів спускалися на друге місце – і поверталися назад», – каже менеджер артиста Михайло Шиян. На YouTube кліп «Смарагдове небо» зібрав понад 27,6 млн переглядів – упʼятеро більше, ніж решта треків Drevo. 

На кінець вересня 2025-го «Смарагдове небо» зібрав 60 млн стримів на YouTube та YouTube Music. Ще 6,5 млн прослуховувань згенерували користувачі Spotify. Дані щодо решти цифрових платформ та доходів команда Drevo не розкриває. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні