Hey Google: перший повністю підключений електромобіль
Категория
Партнерский материал
Дата

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль

3 хв читання

Volvo недаремно чекав декілька років, аби презентувати своє перше електричне авто. Воно насправді вражає візуальною чіткістю, дизайнерським мінімалізмом та швидкістю роботи систем. Електричний Volvo XC40 Recharge незабаром з’явиться в Україні, а замовити можна просто зараз. Слово recharge означає «перезавантаження», це спільна назва для всіх Volvo з електричним чи гібридним двигуном. У користуванні електричний кросовер нагадує смартфон, а мультимедіа працює як швидкісний інтернет.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Вартість володіння: ідеально і для корпоративного автопарку  

Переваги XC40 Recharge також у бонусах, запропонованих разом з авто. Орієнтовна вартість автомобіля від 1 600 000 грн*, додатково власники отримають трирічну гарантію на авто або гарантію на 100 000 км – залежно від того, що настане раніше. Діє безкоштовна сервісна програма, коли протягом гарантійного терміну власник не сплачує за візит на регламентне обслуговування. Сам міжсервісний інтервал збільшений, тому сервіс треба відвідувати вдвічі рідше. Безкоштовною є й програма допомоги для водія у дорозі.  

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 1

Порівняно з XC40 із ДВЗ, електромобіль XC40 матиме орієнтовно на 57 000 грн вищу остаточну вартість після трьох років володіння. А це вигідніший для власника перепродаж. Різниця у ціні між XC40 з бензиновим двигуном та XC40 Recharge окуповується за 14 місяців або 40 000 км. Сама вартість володіння електромобілем за день експлуатації вдвічі менша, порівняно з авто із ДВЗ. Тобто електромобіль Volvo – це не лише сучасний засіб пересування, а й стратегічне придбання. Зокрема, і для великого бізнесу з корпоративним автопарком, коли отримуєш не лише авто, а й три роки безкоштовного регламентного ТО.  

Запас ходу поповнюється за 40 хвилин

Інноваційний електродвигун – це повний привод, потужність 408 к. с. та прискорення 0–100 км/год лише за 4,9 с. Запас ходу близько 400 км, а з технологією швидкого заряджання на відновлення заряду 0–80% потрібно близько 40 хв. Насамперед це автомобіль для міста, й у цьому головна перевага компактного кросовера. В той час як авто інших брендів з великими габаритами мають схожий запас ходу, він витрачається доволі швидко. Завдяки тому що XC40 дуже компактний та ще й з режимом рекуперації, запасу ходу вистачає на довше у міському циклі. 

Відсік для батареї знаходиться у підлозі, не займає простір у салоні, та й розмір електромотора менший за розмір ДВЗ. Електромобілі не потребують вихлопних труб чи радіаторних решіток для охолодження ДВЗ, тому в XC40 Recharge аж два багажника, спереду і ззаду. 

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 2
Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 3
Предыдущий слайд
Следующий слайд

Hey Google, ти вже тут! 

Новий XC40 Recharge став першим Volvo з новою системою мультимедіа на основі Google Automotive Services. Навіть у рукавичках можна інтуїтивно керувати всіма функціями авто через центральний сенсорний дисплей. Це секундний доступ до додатків і служб Google, таких як Google Maps і Play Store. Google Assistant активується голосом (Hey Google) і виконує всі команди, аби водій цілком зосередився на керуванні. Вперше автомобіль повністю підключений до цифрового життя власника

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 4

Через Hey Google можна надсилати SMS та повідомлення в месенджери, прокладати маршрути, змінювати температуру в салоні, слухати улюблені треки, запитувати будь-що в інтернеті і навіть керувати підключеними домашніми пристроями.

Самостійно онлайн оновлюється медіасистема та програмне забезпечення, що відображається на дисплеї авто. XC40 Recharge завжди поєднаний з додатком Volvo Cars app у смартфоні. У додатку можна відслідковувати стан заряду авто, використання електричного режиму, журнал поїздок та багато інших функцій. 

Найближчим часом Volvo запровадить для свого електромобіля «цифровий ключ», щоб за бажанням власник замінив звичайний ключ смартфоном. Можна відкривати і закривати авто, запускати двигун тощо. Цифровим ключем через смартфон можна поділитися з родичами – для спільного використання авто. 

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 5

Вперше у Volvo Apple CarPlay працює через Wi-Fi, без жодних дротів. Щоб зарядити телефон і підключити онлайн, треба зробити єдине – покласти смартфон на спеціальну зарядну панель. Далі система зробить усе сама, а власнику залишається насолоджуватися розважальним контентом у телефоні. Інтерфейс XC40 Recharge розроблено спеціально для електромобілів, він абсолютно новий для бренда і надає водію одразу всю інформацію, потрібну «просто зараз».  

Підхід до дизайну інтер’єру у Volvo не змінюється: як і раніше, багато простору для зберігання речей. Дверні кишені, кишені під сидіннями, складний крючок для екоторбинок тощо. Volvo як апологет мінімалізму зробив усе, аби прихильники порядку легко організували комфортний простір у салоні.   

Hey Google: перший повністю підключений електромобіль /Фото 6

Нові датчики безпеки 

З-поміж конкурентів Volvo також вирізняється якістю систем безпеки у стандартній комплектації, які інші бренди пропонують за додаткові кошти. Volvo ж розробляє системи безпеки, щоб ніхто не постраждав в автомобілі. Також впроваджує інноваційні функції – наприклад, новий комплект датчиків безпеки вперше представлений саме у Volvo XC40 Recharge. 

Електромобілів багато, але Volvo – один. Стиль елегантного смартфона, швидке поповнення заряду, нові датчики безпеки й інтерфейс, самостійне оновлення ПЗ і Hey Google… Ось чому Volvo лише зараз представляє своє перше електричне авто. Досконалість завжди потребує часу.

*Вартість орієнтовна та надана для ознайомлення, не є комерційною пропозицією (офертою), остаточну вартість і наповнення комплектації слід уточнювати в офіційних дилерських центрах Volvo в Україні.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд