Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року
Категория
Партнерский материал
Дата

Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року

Протягом 2021 року міжнародна платіжна система LEO працювала із 23 учасниками та здобула четверте місце серед лідерів платіжного ринку України.

Щороку у грудні компанії всіх галузей підсумовують показники минулого року: когось результати мотивують на 2022-й, а хтось виявляє свої помилки. 

МПС LEO зробила великий крок уперед і максимально диференціювала свою діяльність. Про важливі досягнення та неочікувані проєкти компанії розповідає Альона Шевцова, CEO міжнародної платіжної системи LEO. 

Головні досягнення LEO на платіжному ринку 

Пандемія стала каталізатором розвитку фінтех-індустрії та її гравців, це не секрет. В Україні, наприклад, обсяг безготівкових операцій зріс більше ніж на 30%, за даними НБУ. Ми зі свого боку переживали як неочікуване зростання попиту на платіжні рішення, так і швидку трансформацію компанії зсередини. 

Обіг МПС LEO збільшився на 146%, а кількість транзакцій нараховує 27,8 млн у 2021-му проти 18,9 млн транзакцій у 2020 році. Таким чином, нам вдалося утримати позицію однієї з найактивніших платіжних систем, створених небанківськими фінансовими установами. 

Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року /Фото 1

Фото надані PR відділом LEO

2021-й для нас став роком активного масштабування бізнесу та великих змін у структурі управління компанією від топменеджменту до окремих команд усередині департаментів. Напевно, одна з найважливіших подій року сталася в червні, коли 

Віктор Ющенко очолив Наглядову раду платіжної системи. Швидкими темпами ми рухалися до якісного сервісу, національних масштабів та задоволення попиту користувачів. 

Серед інноваційних досягнень всього платіжного ринку насамперед слід назвати безшовність платежів. Бути безшовним – означає спростити оформлення страхування чи іншої послуги у банківському додатку до одного кліку. Перші кроки в цьому напрямі МПС LEO зробила у 2020 році. 

Платіжна система активно впроваджує Apple Pay та Google Pay в еквайринг-пропозицію для своїх клієнтів, що значно спрощує шлях оплати для користувача: зникає потреба вводити платіжні дані під час кожної транзакції. Цей факт не тільки робить компанію клієнтоорієнтованою, а й підвищує конверсію платежу до понад 90%. 

Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року /Фото 2

Фото надані PR відділом LEO

Серед пріоритетних завдань для LEO – також оплати в месенджерах. Міжнародна платіжна система у 2021 році запустила прийом оплат у групах і каналах Telegram. Такий сервіс задовольнив потребу користувачів розраховуватися миттєво, не закриваючи додаток. 

Платіжне рішення в Telegram пропонують лише 15 сервіс-провайдерів з усього світу, що робить нас конкурентоспроможними на українському платіжному просторі. 

Що зміниться у регулюванні платіжних послуг?

З активним розвитком фінансових послуг розширюється і їх регулювання. У 2021 році ринок разом з НБУ зробив важливий крок уперед – ухвалено Закон України «Про платіжні послуги». Наступного року почнеться розроблення підзаконних актів, які забезпечать реалізацію Закону. 

Врегулювати надання платіжних послуг, переказів коштів, які здійснюють НФУ, – одне з пріоритетних завдань. Учасники почнуть адаптацію до нових умов діяльності на ринку. Саме цей Закон імплементує директиви ЄС, зокрема PSD2, та формує плацдарм для впровадження open banking. Окрім цих трансформацій у 2021 році нових форм набрали проєкти кіберспорту, криптовалют і, нарешті, метавсесвіту. 

Запуск кіберспортивного проєкту

Цього року наша компанія запустила власний кіберспортивний проєкт. Кіберспортивна команда LeoGaming виступає у дисципліні Counter-Strike: Global Offensive. Це один із найпопулярніших сесійних шутерів. Усім нам відома мультигеймінгова організація NAVI – багаторазовий чемпіон світу – також досягла найбільших результатів саме у дисципліні Counter Strike. 

Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року /Фото 3

Фото надані PR відділом LEO

Всередині гри CS:GO наші гравці купують скіни та зброю, ігрові модельки, графіті, наклейки та багато іншого. А ще є такі ігри, як Fortnite, що асоціюють із метавсесвітом. Чому? Відповідь проста: геймери у вигляді аватарів не просто грають, вони ходять на концерт Travis Scott у костюмах із всесвіту Marvel чи серіалів Netflix, з колекцій Balenciaga та Gucci. 

Ринок ігрових digital goods у 2019 році коштував $54 млрд. Для порівняння: кінопрокат зібрав $42 млрд. Ці цифри показують масштаб інтеграції платіжних рішень у віртуальний простір. 

Платежі в месенджерах та перші кроки у кіберспорті – МПС LEO підбиває підсумки 2021 року /Фото 4

Фото надані PR відділом LEO

Як виглядатиме міжнародний платіжний простір наприкінці 2022 року? 

Неможливо прогнозувати. Технологічний прогрес веде платіжний ринок до нових висот і форматів роботи. Зараз ми припускаємо, якою валютою платитимемо у метавсесвіті, а що буде далі – цікаве питання!