У сучасному технологічному світі є те, що залишається непорушним упродовж 200 років. Нові моделі смартфонів виходять щороку, а віскі Johnnie Walker так і виготовляють за технологіями ХІХ століття. Ще й досі у Шотландії зберігаються книги рецептів Джона Уокера і його нащадків, які передавали наступним поколінням секрети приготування якісного купажного віскі. Навряд чи багато виробників віскі сьогодні можуть похвалитись, що їхній напій обожнював премʼєр-міністр Англії Вінстон Черчилль.
Сьогодні бренд Johnnie Walker продає 60 млн пляшок віскі по всьому світу. Особливої уваги варті Blue Label, Gold Label та Green Label. У кожного виду – свій характер та смак.
Від монастиря до чотирьох континентів
Першими почали дистилювати віскі монахи ще в ІХ столітті, але сприймали цей напій виключно як ліки майже від усіх хвороб – від віспи до паралічу. А коли король Генріх VIII розпустив монастирі, віскі потрапило до рук пересічних шотландців, які почали пити його заради задоволення.
На початку ХІХ століття віскі вже стало невідʼємною частиною життя англійців, ірландців та шотландців. Зазвичай у крамницях продавали односолодове віскі, але щоразу якість тієї чи іншої бочки була різною. Це помітив власник однієї з бакалійних крамниць у Кілмарноку Джон Вокер і став змішувати віскі з різних бочок. Він хотів, щоб його клієнти насолоджувалися дійсно якісним продуктом, яку б пляшку вони не обрали. Так він створив віскі, яке без вагань назвав своїм імʼям.
Коли у 1857 році Джон помер, його справу перейняв син Олександр. До цього молодий чоловік цікавився купажуванням чаю, тому став використовувати цей досвід для виготовлення віскі. Так у 1867 році зʼявився Old Highland Whiskey, а пізніше і Johnnie Walker Black Label.
Заслуга Олександра була і в тому, що він почав експортувати віскі Johnnie Walker по всьому світу. У Кілмарноку саме в той час побудували залізницю, за допомогою якої можна було доставляти товари на великі кораблі, а звідти – у чотири кутки світу. Олександр сплачував комісійні капітанам кораблів за те, щоб ті розповідали про Johnnie Walker якомога більше. Він також став робити пляшки квадратними, щоб їх легше було транспортувати. У 1920 році віскі торгової марки Johnnie Walker продавались уже в 120 країнах світу.
Johnnie Walker Blue Label Reserve
Лише одна з десяти тисяч бочок, що дозрівають у вархаусах або складах компанії, має багатство та характер, необхідний для створення Johnnie Walker Blue Label. Це купаж 16 найбільш рідкісних і дорогих сортів шотландського віскі з витримкою понад 25 років. Основою купажу є ROYAL LOCHNAGAR – односолодове віскі з високогір’я Шотландії, де так любила гуляти королева Вікторія.
Johnnie Walker Blue Label – це віскі, смак якого розкривається з кожним ковтком: від квіткового до насиченого зігріваючого післясмаку. Чим більше часу провести з цим напоєм, тим більше він ділитиметься різноманітними відтінками смаку. Аромат – глибокий, з нотками хересу, але не важкий.
Johnnie Walker Gold Label Reserve
Назва цього виду віскі цілком виправдана. Купаж включає 15 кращих сортів шотландських віскі з витримкою 18 років. Основою купажу є односолодове віскі Clynelish з віскокурні Північної Шотландії, воду для якого беруть із шахт, де намивали золото. Аналіз води показує наявність золота у складі води й досі.
Johnnie Walker Gold Label – це віскі з мʼяким медовим смаком та відтінками ванілі, що дає тривалий солодкувато-димний посмак. Аромат – густий, медовий, з нотами тропічних фруктів і вершків. Це купаж чудово смакує в коктейлях, але завжди залишається собою. Найкраще його подавати в чистому вигляді або з негазованою мінеральною водою, льодом та апельсиновим твістом.
Johnnie Walker Green Label Reserve
Букет цього купажу поєднує в собі смаки виключно односолодового віскі з регіонів Спейсайд, Хайленд, Лоуленд. Це найкращі сорти односолодового віскі Шотландії – Talisker, Linkwood, Cragganmore і Caol Ila, що змішані в ідеальному балансі. Витримка кожного сорту становить 15 років.
Смак Johnnie Walker Green Label – це поєднання ноток свіжоскошеної трави, гірських дубів і кедрів, диму, перцю, ванілі та глибокі ноти сандалового дерева. Все це створює глибину характеру, якої може досягти лише односолодове віскі. Напій залишає димний і торфʼянистий присмак. Це віскі найкраще пити в чистому вигляді або в коктейлях, із содовою, соком та льодом.
Johnnie Walker – це бренд, що крокує крізь століття. Про це говорить і слоган компанії що вдало використовує прізвище засновника бренду – keep walking. Тож кожен вид віскі Johnnie Walker стане вишуканим подарунком на Новий рік як символ руху вперед. Смак віскі Johnnie Walker добре поєднується з фруктовими закусками, горіхами, темним шоколадом, легкими мʼякими сирами й чудово пасуватиме до новорічного столу.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.