Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Аромат грошей. Засновниці бренду косметики Sisterʼs Aroma починали з $6000 та вдалого вибору ніші на українському ринку ароматів для дому. Як вони побудували бізнес із міжнародними амбіціями

5 хв читання

Дарина та Юлія Бурковські займаються виключно розробкою продукту і розвитком бренду, а керує компанією найманий СЕО. /надано пресслужбою

Дарина та Юлія Бурковські займаються виключно розробкою продукту і розвитком бренду, а керує компанією найманий СЕО. Фото надано пресслужбою

Cестри Дарина, 36, та Юлія, 40, Бурковські шість років тому «на авантюризмі» створили бренд Sister’s Aroma, товари якого зараз продаються у понад 450 торговельних точках по всьому світу. Секрет зростання – віддати керування компанією більш ефективним менеджерам і залучити партнерів.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Зима 2018 року, Стамбул, сестри Дарина та Юлія Бурковські нервово перезираються на перемовинах із менеджерами заводу, де хочуть виготовити першу партію власних ароматів для дому. Їхній бізнес‐план близький до провалу: щойно вони почули, що сума мінімального замовлення – $50 000. А у них лише $6000 власних заощаджень.

Сестрам вдалося переконати менеджерів виконати їхнє невеличке замовлення: вони пообіцяли, що «розкрутять бізнес» і вийдуть на потрібний обсяг. Обіцянку було дотримано – з 2018-го по 2021 рік Бурковські зробили замовлень на цьому заводі більш як на $500 000. Нині сестри напівжартома кажуть, що Sister’s Aroma засновано на авантюризмі.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд