Cестри Дарина, 36, та Юлія, 40, Бурковські шість років тому «на авантюризмі» створили бренд Sister’s Aroma, товари якого зараз продаються у понад 450 торговельних точках по всьому світу. Секрет зростання – віддати керування компанією більш ефективним менеджерам і залучити партнерів.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Зима 2018 року, Стамбул, сестри Дарина та Юлія Бурковські нервово перезираються на перемовинах із менеджерами заводу, де хочуть виготовити першу партію власних ароматів для дому. Їхній бізнес‐план близький до провалу: щойно вони почули, що сума мінімального замовлення – $50 000. А у них лише $6000 власних заощаджень.
Сестрам вдалося переконати менеджерів виконати їхнє невеличке замовлення: вони пообіцяли, що «розкрутять бізнес» і вийдуть на потрібний обсяг. Обіцянку було дотримано – з 2018-го по 2021 рік Бурковські зробили замовлень на цьому заводі більш як на $500 000. Нині сестри напівжартома кажуть, що Sister’s Aroma засновано на авантюризмі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.