Ілюстрація Shutterstock/Анна Наконечна
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Лотерея для підприємців. eBay перетворився на один з найвимогливіших маркетплейсів. Як український бізнес намагається підкорити його

6 хв читання

Ілюстрація Shutterstock/Анна Наконечна

Денис Шкрібляк називає американський маркетплейс eBay одним із найкращих у світі. Заснована ним компанія Woodandhearts продає меблі Монтессорі у 60 країн майже через усі популярні інтернет‑майданчики. «Але на eBay ми поки що не зайшли,– каже Шкрібляк, 38.– Дуже хочемо і боремося за це».

Боротися є за що. Сьогодні eBay, який стартував у середині 1990‑х як інтернет‑аукціон із продажу уживаних речей, за даними SimilarWeb, – другий за відвідуваністю маркетплейс у світі. З більш ніж 800 млн візитів на місяць компанія поступається лише Amazon. «На eBay зареєстровано 11 000 українських підприємців, – каже директорка департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» Юлія Павленко. – Активних продавців – 4000».

Ще кілька років тому майже 90% товарів на майданчику продавали за фіксованою ціною, але атмосфера барахолки залишилася. eBay схожий на прокачаний OLX, де можна купити і продати все – від уживаних візків до дорогих маєтків, каже Михайло Пересунько, 33, який чотири роки торгує на маркетплейсі. Його компанія Ancient Smithy виробляє інструменти для ковалів та колекційні сокири.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд