Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Неефективна бізнес-модель». Шестеро франчайзі Wesola Pani в Польщі обʼєдналися під новим брендом, позиція компанії – це порушення контракту. Чому виник конфлікт?

4 хв читання

франшиза «Галя Балувана» Wesola Pani «Весела пані» /Facebook

Шестеро франчайзі Wesola Pani об’єдналися під новим брендом Фото Facebook

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

07:01 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 07:01

Експартнери мережі Wesola Pani, проєкту родини співвласників «Галя Балувана» в Європі, створили бренд Pan Smaczek. Франчайзер заявляє про порушення прав інтелектуальної власності. Як конфлікт вплине на бізнес?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні