Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:21 хвилин
Франчайзі Multicook вкладають понад €100 000, щоб продавати заморожені українські страви від Естонії до США. Як працює міжнародна франшиза співзасновника «Галя Балувана» і чому не у всіх виходить зробити з неї успішний бізнес
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
9 січня 2025-го в Лос-Анджелесі відкрився заклад Multibar, що поєднує магазин заморожених українських страв і американський фастфуд. Асортимент – від пельменів до готових супів та картоплі фрі, каже засновник бренду Володимир Матвійчук.
Це перша точка нового формату мережі Multicook, яка з кінця 2022 року зросла до понад 260 магазинів. «Ми на піку розвитку», – говорить Матвійчук. Реальні інвестиції в магазин за франшизою – €100 000-200 000, каже власниця двох Multicook в Чорногорії Олена Халтуріна.
Чи успішна франшиза Multicook в різних країнах?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.