Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Русалка в маленьких пляшечках. Олександр Гончар зрозумів, як зайти в косметичний бізнес, не кинувши виклик світовим брендам. Результат – сотні мільйонів виторгу та полиці «Аврори» і ЦУМу

4 хв читання

Киянин Олександр Гончар за чотири роки побудував бренд косметики, який зміг зайти в найбільші ритейл-мережі України. Причина успіху? Школа продажів дешевих товарів та неймовірна гнучкість бізнесу. Історія компанії Mermade, яка заробляє сотні мільйонів на косметиці в маленьких пляшечках

косметика Mermade

За дев'ять місяців 2024-го виробник косметики Mermade продав продукції на понад 230 млн грн

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Цього разу новиночку створювали разом з вами, русалоньки!» – написав виробник косметики Mermade в описі свого слайм-гелю для душу. Засіб з ароматом кавуна створили в колаборації з підписниками в TikTok та Instagram взимку 2024-го. «Разом обирали колір, аромат, формат тари і дизайн. Продукт у топі навіть сьогодні», – каже засновник компанії Олександр Гончар, 38.

За чотири роки існування компанія щороку зростала на 50–100%, говорить Гончар. У повномасштабне вторгнення Mermade увійшов з 60 млн грн виторгу та базою в 50 ритейлерів, каже він. За девʼять місяців 2024-го продав продукції на понад 230 млн грн, розповідає підприємець.

Mermade виготовляє щомісяця 700 000 одиниць косметики, яку продає онлайн та в близько сотні партнерських мереж, зокрема в «Аврорі», «Сільпо», ЦУМ та Eva. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні