Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Русалка в маленьких пляшечках. Олександр Гончар зрозумів, як зайти в косметичний бізнес, не кинувши виклик світовим брендам. Результат – сотні мільйонів виторгу та полиці «Аврори» і ЦУМу

4 хв читання

Киянин Олександр Гончар за чотири роки побудував бренд косметики, який зміг зайти в найбільші ритейл-мережі України. Причина успіху? Школа продажів дешевих товарів та неймовірна гнучкість бізнесу. Історія компанії Mermade, яка заробляє сотні мільйонів на косметиці в маленьких пляшечках

косметика Mermade

За дев'ять місяців 2024-го виробник косметики Mermade продав продукції на понад 230 млн грн

«Цього разу новиночку створювали разом з вами, русалоньки!» – написав виробник косметики Mermade в описі свого слайм-гелю для душу. Засіб з ароматом кавуна створили в колаборації з підписниками в TikTok та Instagram взимку 2024-го. «Разом обирали колір, аромат, формат тари і дизайн. Продукт у топі навіть сьогодні», – каже засновник компанії Олександр Гончар, 38.

За чотири роки існування компанія щороку зростала на 50–100%, говорить Гончар. У повномасштабне вторгнення Mermade увійшов з 60 млн грн виторгу та базою в 50 ритейлерів, каже він. За девʼять місяців 2024-го продав продукції на понад 230 млн грн, розповідає підприємець.

Mermade виготовляє щомісяця 700 000 одиниць косметики, яку продає онлайн та в близько сотні партнерських мереж, зокрема в «Аврорі», «Сільпо», ЦУМ та Eva. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд