Киянин Олександр Гончар за чотири роки побудував бренд косметики, який зміг зайти в найбільші ритейл-мережі України. Причина успіху? Школа продажів дешевих товарів та неймовірна гнучкість бізнесу. Історія компанії Mermade, яка заробляє сотні мільйонів на косметиці в маленьких пляшечках
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Цього разу новиночку створювали разом з вами, русалоньки!» – написав виробник косметики Mermade в описі свого слайм-гелю для душу. Засіб з ароматом кавуна створили в колаборації з підписниками в TikTok та Instagram взимку 2024-го. «Разом обирали колір, аромат, формат тари і дизайн. Продукт у топі навіть сьогодні», – каже засновник компанії Олександр Гончар, 38.
За чотири роки існування компанія щороку зростала на 50–100%, говорить Гончар. У повномасштабне вторгнення Mermade увійшов з 60 млн грн виторгу та базою в 50 ритейлерів, каже він. За девʼять місяців 2024-го продав продукції на понад 230 млн грн, розповідає підприємець.
Mermade виготовляє щомісяця 700 000 одиниць косметики, яку продає онлайн та в близько сотні партнерських мереж, зокрема в «Аврорі», «Сільпо», ЦУМ та Eva.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.