Киянин Олександр Гончар першим в Україні почав виробляти гідрогелеві патчі під власним брендом. «Mermade задумувався у 2019 році як бренд косметики для подорожей, вироблений в Україні», – пригадує Гончар. Але спричинений пандемією колапс туристичної індустрії змусив швидко перебудовувати бізнес-модель.
Пережити коронакризу допоміг вдало вибраний продукт. У лютому 2020-го Mermade випустив лінійку антисептиків для подорожей, а в березні виробництво вже не встигало задовольняти шалено зростаючий попит на засоби дезінфекції. Протягом кількох місяців в розширення виробництва і запуск нової лінійки вклали близько $200 000.
В асортименті Mermade кілька десятків засобів для догляду – від сироваток до антицелюлітних комплексів. Косметичні вироби компанії продаються більш ніж в 3000 партнерських торгових точках – переважно в онлайн. «Тут ми можемо найшвидше отримувати зворотний зв’язок про наші новинки», – каже Гончар.
Виробничі потужності у Вишгороді займають 1750 кв м, а продукти розробляються у власній лабораторії без тестування на тваринах. В розвиток бізнесу, за словами Гончара, компанія інвестувала понад $1 млн. План на 2023-ій – випустити рекордні 3,5 млн одиниць продукції під брендом Mermade та для контрактних замовників, які забезпечують третину виторгу бренда.