Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Ціль – мільярд гривень. Бренд одягу One by One за рік зріс вдвічі та перетнув позначку 500 млн грн виторгу. В чому секрет?

3 хв читання

український бренд одягу, ван бай ван, onebyone /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Середній чек One by One у 2024-му зріс на 15%, до 3700 грн у офлайн-мережі та 3000 грн – у онлайн Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:21 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:21

Український виробник одягу One by One другий рік поспіль подвоює виторг. Стратегія компанії – відходити від базових моделей одягу та віддавати маркетинг на аутсорс. Як це дало змогу отримати виторг 500 млн грн у 2024-му?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

«Вперше проводимо глибинне дослідження наших клієнтів, до кінця березня запустимо програму лояльності», – розповідає власниця бренду One by One Лідія Сметана. Виробник жіночого одягу для масмаркету в 2024 році відкрив шість офлайн-магазинів в Україні, представництво у Вроцлаві та збільшив виторг удвічі – до 505 млн грн, за даними компанії. Восени 2024-го One by One зайняв четверте місце серед найбільших українських масмаркет-брендів. Лідер списку Goldi торік збільшив виторг на 17%, до 1 млрд грн, за даними YouControl.

65% виторгу One by One у 2024 році – від 24 офлайн-магазинів в українських містах. Лише один флагманський магазин у Києві приносив від 4 млн грн на місяць, розповідала Сметана у випуску YouTube-проєкту Forbes Next. «У зростанні виторгу допомогли як нові відкриття, так і зростання на 20% продажів у наявних точках», – розповідає засновниця. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні