Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:21 хвилин
Український виробник одягу One by One другий рік поспіль подвоює виторг. Стратегія компанії – відходити від базових моделей одягу та віддавати маркетинг на аутсорс. Як це дало змогу отримати виторг 500 млн грн у 2024-му?
Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.
Від 49 грн на місяць!
«Вперше проводимо глибинне дослідження наших клієнтів, до кінця березня запустимо програму лояльності», – розповідає власниця бренду One by One Лідія Сметана. Виробник жіночого одягу для масмаркету в 2024 році відкрив шість офлайн-магазинів в Україні, представництво у Вроцлаві та збільшив виторг удвічі – до 505 млн грн, за даними компанії. Восени 2024-го One by One зайняв четверте місце серед найбільших українських масмаркет-брендів. Лідер списку Goldi торік збільшив виторг на 17%, до 1 млрд грн, за даними YouControl.
65% виторгу One by One у 2024 році – від 24 офлайн-магазинів в українських містах. Лише один флагманський магазин у Києві приносив від 4 млн грн на місяць, розповідала Сметана у випуску YouTube-проєкту Forbes Next. «У зростанні виторгу допомогли як нові відкриття, так і зростання на 20% продажів у наявних точках», – розповідає засновниця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.