Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Ціль – мільярд гривень. Бренд одягу One by One за рік зріс вдвічі та перетнув позначку 500 млн грн виторгу. В чому секрет?

3 хв читання

український бренд одягу, ван бай ван, onebyone /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Середній чек One by One у 2024-му зріс на 15%, до 3700 грн у офлайн-мережі та 3000 грн – у онлайн Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:21 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:21

Український виробник одягу One by One другий рік поспіль подвоює виторг. Стратегія компанії – відходити від базових моделей одягу та віддавати маркетинг на аутсорс. Як це дало змогу отримати виторг 500 млн грн у 2024-му?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Вперше проводимо глибинне дослідження наших клієнтів, до кінця березня запустимо програму лояльності», – розповідає власниця бренду One by One Лідія Сметана. Виробник жіночого одягу для масмаркету в 2024 році відкрив шість офлайн-магазинів в Україні, представництво у Вроцлаві та збільшив виторг удвічі – до 505 млн грн, за даними компанії. Восени 2024-го One by One зайняв четверте місце серед найбільших українських масмаркет-брендів. Лідер списку Goldi торік збільшив виторг на 17%, до 1 млрд грн, за даними YouControl.

65% виторгу One by One у 2024 році – від 24 офлайн-магазинів в українських містах. Лише один флагманський магазин у Києві приносив від 4 млн грн на місяць, розповідала Сметана у випуску YouTube-проєкту Forbes Next. «У зростанні виторгу допомогли як нові відкриття, так і зростання на 20% продажів у наявних точках», – розповідає засновниця. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні