Бізнес Сметани починався як Instagram-сторінка, де підприємниця продавала вироби інших марок. У 2015-му вона запустила власне виробництво у Кропивницькому. Перші інвестиції становили 40 000 грн – на ці гроші придбали швейну машинку і рулон тканини.
У 2024-му мережа нараховує 23 магазини у 14 містах, два з яких відкриті за франшизою. Бренд працює у сегменті fast fashion – третину виробничих потужностей використовують, щоб оперативно реагувати на зміну трендів. Кожна колекція тестується командою, розповідає Лідія, – від розробки ескізів і моделей до контролю готових виробів. Вирішальне слово – за відділом маркетингу. Це дозволяє влучати у потреби цільової аудиторії, говорить засновниця.
«Під час великої війни ухвалили рішення не зупиняти розвиток. Подумали: якщо не зараз, то коли?» – каже Сметана. У 2024-му запустили онлайн-продажі в ЄС. Підприємниця планує розпочати продаж франшизи за межі України.
Повернення іноземних брендів зміцнило One By One, вважає засновниця: він активізував маркетинг, аби підвищити впізнаваність офлайн-напряму.