Інформація про Goldi

Олег Червонюк, Галина Червонюк, Легка промисловість

Goldi /Олександр Чекменьов
Виторг 2022 рік: 735,4 млн грн*

Профайл

Місто
Хмельницький
Рік заснування
1990
Виторг 2021 рік:
602 млн грн

«Іспанці пишаються Zara, шведи – H&M, поляки – Reserved, турки – LC Waikiki. В Україні є Goldi і слава Богу!», – розповідав в інтерв’ю сайту Район.Рівне засновник Goldi Олег Червонюк. Свій шлях до побудови національного бренду масмаркет одягу він розпочав ще у 1998 році зі звичайного швейного цеху. 

Через 25 років Goldi – це чотири фабрики, 1500 працівників, виробництво до 10 000 одиниць одягу щодня і 26 магазинів по Україні. В асортименті – футболки, сукні, худі, джинси та інший повсякденний одяг від 200 до 1500 грн. 

Що допомогло родині Червонюків не програти жорстку конкуренцію з глобальними брендами? Я об’їздив і вивчав понад 700 світових підприємств оборот яких – не менше півмільярда доларів в рік, розповідав Forbes Червонюк.

Через російські обстріли у Харкові згорів склад із тканиною Goldi на $800 000, втрачено декілька магазинів по близько €300 000, каже Червонюк. Один з них, у зруйнованому російською ракетою ТРЦ Retroville, відновили вже за декілька місяців. 

У 2022 році виторг Goldi зріс на 22%, до 735,4 млн грн – компанія зуміла скористатись відсутністю конкурентів. Російські бренди пішли з ринку, H&M та Zara – досі не повернулись. Для прикладу, дохід польської LPP в Україні, яка керує брендами Reserved, Mohito, House, Cropp и Sinsay, зменшився на 20%.

«У 2022 році Goldi відкрили 10 000 кв. м нових площ», – каже директорка «Української торгової гільдії» Євгенія Локтіонова. Виробник зміг скористатися зниженням орендних ставок в ТРЦ, додає вона. 

Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «Next250»
GoIT /Олександр Чекменьов
Роман Корицький, Антон Чорний
200-400 млн грн**
Green Forest Family
Руслан Ниник, Світлана Грибенюк, Наталя Лотоцька-Гевко, Віталій Васільєв та Надія Дьячук
70–100 млн грн
Участь в рейтингах