Володимир Матвійчук і Олександр Теліга продають напівфабрикати «Галя Балувана» по всій країні. За пять років їхніми партнерами стали понад 170 франчайзі. Що лишається за фасадом стрімкого зростання?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Щотижня Лілія Соколова сідає у свою Toyota RAV4 та їде з Краматорська до Добропілля. Там вона забирає продукцію для єдиного в місті магазину «Галя Балувана»: більшість постачальників відмовляються їхати у прифронтове місто. Але поїздки мають сенс – заморожені напівфабрикати під брендом «Галя Балувана» охоче купують українські військові. Вони становлять приблизно 70% клієнтів Соколової.
Ця франшиза за пʼять років виросла з одного магазину у Луцьку до 836 точок продажу в Україні, якими оперують 172 франчайзі, а її засновники відкрили понад сотню магазинів за кордоном. За фасадом стрімкого успіху – конфлікт засновників, проблеми зростання, відсутність перевірених цифр та конкуренція між експортними версіями «Галі» за європейські ринки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.