Володимир Матвійчук та Олександр і Алла Теліга керують франшизою «Галя Балувана» /Максим Тарківський для Forbes Ukraine
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Смачна» франшиза. Від першого магазину «Галя Балувана» в Луцьку до більш як 800 точок продажу. Історія успіху? Ще невідомо

8 хв читання

Олександр Теліга – співзасновник «Галі», його дружина Алла – директорка компанії. Володимир Матвійчук (праворуч) вважає, що його франчайзі – співвласники торгової марки, тому дає їм багато свободи. Фото Максим Тарківський для Forbes Ukraine

Володимир Матвійчук і Олександр Теліга продають напівфабрикати «Галя Балувана» по всій країні. За пять років їхніми партнерами стали понад 170 франчайзі. Що лишається за фасадом стрімкого зростання?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Щотижня Лілія Соколова сідає у свою Toyota RAV4 та їде з Краматорська до Добропілля. Там вона забирає продукцію для єдиного в місті магазину «Галя Балувана»: більшість постачальників відмовляються їхати у прифронтове місто. Але поїздки мають сенс – заморожені напівфабрикати під брендом «Галя Балувана» охоче купують українські військові. Вони становлять приблизно 70% клієнтів Соколової.

Ця франшиза за пʼять років виросла з одного магазину у Луцьку до 836 точок продажу в Україні, якими оперують 172 франчайзі, а її засновники відкрили понад сотню магазинів за кордоном. За фасадом стрімкого успіху – конфлікт засновників, проблеми зростання, відсутність перевірених цифр та конкуренція між експортними версіями «Галі» за європейські ринки.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд