Володимир Матвійчук і Олександр Теліга продають напівфабрикати «Галя Балувана» по всій країні. За пять років їхніми партнерами стали понад 170 франчайзі. Що лишається за фасадом стрімкого зростання?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Щотижня Лілія Соколова сідає у свою Toyota RAV4 та їде з Краматорська до Добропілля. Там вона забирає продукцію для єдиного в місті магазину «Галя Балувана»: більшість постачальників відмовляються їхати у прифронтове місто. Але поїздки мають сенс – заморожені напівфабрикати під брендом «Галя Балувана» охоче купують українські військові. Вони становлять приблизно 70% клієнтів Соколової.
Ця франшиза за пʼять років виросла з одного магазину у Луцьку до 836 точок продажу в Україні, якими оперують 172 франчайзі, а її засновники відкрили понад сотню магазинів за кордоном. За фасадом стрімкого успіху – конфлікт засновників, проблеми зростання, відсутність перевірених цифр та конкуренція між експортними версіями «Галі» за європейські ринки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.