Володимир Матвійчук і Олександр Теліга продають напівфабрикати «Галя Балувана» по всій країні. За пять років їхніми партнерами стали понад 170 франчайзі. Що лишається за фасадом стрімкого зростання?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Щотижня Лілія Соколова сідає у свою Toyota RAV4 та їде з Краматорська до Добропілля. Там вона забирає продукцію для єдиного в місті магазину «Галя Балувана»: більшість постачальників відмовляються їхати у прифронтове місто. Але поїздки мають сенс – заморожені напівфабрикати під брендом «Галя Балувана» охоче купують українські військові. Вони становлять приблизно 70% клієнтів Соколової.
Ця франшиза за пʼять років виросла з одного магазину у Луцьку до 836 точок продажу в Україні, якими оперують 172 франчайзі, а її засновники відкрили понад сотню магазинів за кордоном. За фасадом стрімкого успіху – конфлікт засновників, проблеми зростання, відсутність перевірених цифр та конкуренція між експортними версіями «Галі» за європейські ринки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.