Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:08 хвилин
Дніпровська компанія Nonpareil продає 200 т тортів та тістечок на місяць і не витрачає на рекламу жодної гривні. Як влаштований її бізнес?
Засновник виробника тортів Nonpareil Олександр Місюренко, 48, вважає себе єдиним маркетологом в компанії. Він зробив ставку на мерчандайзинг, унікальність асортименту та ефективність виробничих процесів. За 10 років колишній кондитерський цех у Дніпрі увійшов у трійку національних лідерів у сегменті «торти і тістечка». Попереду тільки Roshen і БКК.
Під час великої війни Місюренко ще прискорився. Виробництво з 2021 року виросло у чотири рази, до 197 т на місяць. У 2023‐му виторг компанії збільшився майже вдвічі, до 224 млн грн (за даними YouControl), на цей рік Місюренко прогнозує зростання до 450 млн грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.