200 лідерів української економіки 2023
Понад рік ROSHEN не співпрацює з мережею Auchan через те, що та залишаєтся на російському ринку, розповів Forbes у серпні Вʼячеслав Москалевський.
Топменеджери ROSHEN нечасто спілкуються зі ЗМІ, а медіаактивність корпорації переважно обмежується повідомленями про акції на корпоративному сайті. У березні 2022 року корпорація повідомляла про зупинення роботи двох фабрик – у Києві та Борисполі, і зменшення потужності фабрик у Вінниці та Кременчуці. Продажі в перші місяці вторгнення впали впʼятеро, до 3000 т. ROSHEN посідає 23‐тє місце з обсягом продажів $800 млн у рейтингу Candy Industry топ‐100 кондитерських компаній 2023
50 найбільших експортерів України 2022
На початку війни, у березні, продажі ROSHEN впали у шість разів, до 3000 т. У II–III кварталі ситуацію вдалося поліпшити, експорт просів рік до року загалом на 31%, до $112 млн. Тимчасова зупинка фабрик у Києві та Борисполі і втрата ринків – головна причина скорочення експортного напряму ROSHEN. «До країн СНД та Ізраїлю нічого не йде, – казав Forbes гендиректор та співвласник корпорації Вʼячеслав Москалевський. – Залишився лише один напрям – європейські країни». Корпорація змогла запустити нові продукти – трюфелі та марципан у шоколаді.
100 найбільших приватних компаній 2021
ROSHEN посідає 29 місце в рейтингу найбільших світових виробників солодощів Global Top 100 Candy Companies за 2021 рік. Кондитерська компанія Петра Порошенка значно випереджає конкурентів по українському ринку – Millennium і «Конті», які займають у світовому рейтингу 73 і 89 місця. Наприкінці 2019 року корпорація планувала відкривати по 10 фірмових магазинів щорічно, але втрутилася пандемія. У 2020 році мережа не розширилася, у ній, як і раніше, 71 магазин в 11 містах. Компанія не публікує консолідовану звітність. Судячи з річних результатів дочірнього підприємства КК «Рошен», на яке припадає близько 2/3 виторгу холдингу, кондитерський бізнес Порошенка стабільно нарощує доходи. У 2015 році підприємство продало солодощів на 10,6 млрд грн, а у 2020‑му – на 17,4 млрд.
100 найбільших приватних компаній 2020
Після виграшу президентських виборів у 2014 році засновник Roshen Петро Порошенко оголосив про намір продати один з найбільших кондитерських холдингів Східної Європи. Швейцарська Nestlé пропонувала за актив $1 млрд, а незалежні оцінки сягали $1,5 млрд. Проте озвучена власником ціна $3 млрд відлякала усіх. Чи варто жалкувати про втрачену нагоду? Справи у компанії йдуть непогано: на шести українських підприємствах, угорській Bonbonetti Choco та Клайпедській кондитерській фабриці у Литві Roshen випускають 320 найменувань кондитерських виробів загальною вагою 300 000 т на рік. Це робить Roshen однією з 30 найбільших кондитерських компаній світу. Консолідованої звітності компанія не оприлюднює, але, судячи з річних результатів дочірнього підприємства КК «Рошен», з фінансами все гаразд: підприємство, на яке припадає близько 2/3 виторгу холдинга, збільшило реалізацію на 12%, до 16,6 млрд грн за чистої рентабельності 15%.