Інформація про MustHаve

Виторг за 6 місяців 2024 року: 69 млн грн**

MustHаve /надано пресслужбою

Профайл

Власник
Анна Бец, Анастасія Дзюба
Місто
Бердичів
Виторг 2021 рік:
91 млн грн
Рік заснування
2010
Кількість працівників
187
Кількість магазинів
16

15 українських масмаркет-брендів одягу 2024

«Одягалися у масмаркеті, натрапляли на дисбаланс ціна-якість, брак моделей і низький рівень сервісу», – розповідають, як виникла ідея створити MustHave, Анна Бец і Анастасія Дзюба. У 2010-му дівчата, котрим тоді було по 23 роки, відкрили магазин у Бердичеві, вишиваючи одяг на аутсорсі у локальних ательє. Бренд став першим українським масмаркетом, наголошують Бец і Дзюба. Інвестиції становили $4000.

Наразі у бренду 16 магазинів, виробництво на 1500 кв. м, де виробляється майже 12 000 одиниць продукції. «Розвиток мобілізувався завдяки ковіду. Провели внутрішню реорганізацію та оптимізацію. 2021 рік був найкращим за час роботи бренду», – говорить Бец.

Рік початку великої війни співзасновниця називає найгіршим: 40% клієнтів MustHave виїхали за кордон. «Аби знайти нових покупців, переглянули собівартість. Скоротили все, що тільки можна, але без втрати якості», – каже Бец. З 2023 року MustHave почав масштабування офлайну та запустив новий сайт. 2024-й компанія планує завершити з мережею у 20 магазинів.

Матеріали по темі
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд