«Одягалися у масмаркеті, натрапляли на дисбаланс ціна-якість, брак моделей і низький рівень сервісу», – розповідають, як виникла ідея створити MustHave, Анна Бец і Анастасія Дзюба. У 2010-му дівчата, котрим тоді було по 23 роки, відкрили магазин у Бердичеві, вишиваючи одяг на аутсорсі у локальних ательє. Бренд став першим українським масмаркетом, наголошують Бец і Дзюба. Інвестиції становили $4000.
Наразі у бренду 16 магазинів, виробництво на 1500 кв. м, де виробляється майже 12 000 одиниць продукції. «Розвиток мобілізувався завдяки ковіду. Провели внутрішню реорганізацію та оптимізацію. 2021 рік був найкращим за час роботи бренду», – говорить Бец.
Рік початку великої війни співзасновниця називає найгіршим: 40% клієнтів MustHave виїхали за кордон. «Аби знайти нових покупців, переглянули собівартість. Скоротили все, що тільки можна, але без втрати якості», – каже Бец. З 2023 року MustHave почав масштабування офлайну та запустив новий сайт. 2024-й компанія планує завершити з мережею у 20 магазинів.