Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Затягнули з відкриттям магазину». Ювелірний бренд Dukachi чотири роки працював у мінус. Три помилки, які зрештою не завадили йому зрости втричі 

4 хв читання

ювелірний магазин dukachi прикраси /Надано власником бренду

У 2024 році Dukachi продав понад 3200 золотих і срібних прикрас Фото Надано власником бренду

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:11 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:11

Єлизавета і Анна Книженко в 2018 році почали створювати прикраси з недорогого металу за фольклорними мотивами. Проте вийти в плюс змогли лише після повномасштабного вторгнення. Чому вони змінили стратегію і які результати це дало учасницям списку Forbes Next250?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Сестри Книженко працювали в ІТ: Анна – Chief Marketing Officer у продуктовій компанії, Єлизавета – Lead Animator у розробці компʼютерних ігор. Це давало змогу заробляти на експерименти у власному бізнесі – бренді прикрас Dukachi, кажуть співзасновниці. 

У Dukachi сестри інвестували до 80% своїх зарплат. Упродовж чотирьох років від запуску вклали $70 000, проте бренд працював у мінус. «Ми платили за досвід і помилки», – каже Анна Книженко. Після вторгнення бізнес почав зростати, а торік Єлизавета Книженко потрапила до списку Forbes «30 до 30».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні