Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:11 хвилин
Єлизавета і Анна Книженки у 2018 році почали створювати прикраси з недорогого металу з фольклорними мотивами. Проте вийти в плюс змогли лише після повномасштабного вторгнення. Чому вони змінили стратегію, і які результати це дало учасникам списку Forbes Next250?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Сестри Книженко працювали в ІТ: Анна – Chief Marketing Officer у продуктовій компанії, Єлизавета – Lead Animator у розробці компʼютерних ігор. Це дозволяло заробляти на експерименти у власному бізнесі – бренді прикрас Dukachi, кажуть співзасновниці.
В Dukachi сестри інвестували до 80% своїх зарплат. Впродовж чотирьох років від запуску вклали $70 000, проте бренд працював в мінус. «Ми платили за досвід і помилки», – каже Анна Книженко. Після вторгнення бізнес плчав зростати, а торік Єлизавета Книженко потрапила в список Forbes 30 до 30.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.