Дві сотні українських крафтових пивоварень змагаються за 2-3% ринку пива. Засновники дніпровської пивоварні Mova змогли знайти та зайняти свою нішу і наростити продажі швидше ринку. Цьому сприяли зрозумілий смак продукції й нижчі від конкурентів ціни
Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.
«Ви не можете бути справжньою державою, якщо у вас немає свого пива та своєї авіакомпанії. Може трохи допомогти наявність футбольних команд або ядерної зброї, але навіть і в цьому випадку, як мінімум, у вас має бути своє пиво». Ця цитата американського музиканта Френка Заппи винесена в епіграф книги «Історія пивоваріння в Дніпрі», яку 2023 року видали засновники крафтової пивоварні Mova. «Хочемо змінювати культуру споживання пива», – каже основний власник компанії Олег Гільдін.
Торік чистий дохід Mova виріс більш ніж удвічі відносно 2022-го – до 34 млн грн, за даними YouСontrol. Пиво продається в 1300 точках, а 4% продажів забезпечив експорт у Норвегію, Данію та Нідерланди, розповіли в компанії. При цьому обсяг ринку крафтового майже не змінився, відзначає співзасновник і СЕО мережі пивних магазинів-барів Konteyner Григорій Царенко. За його оцінками, малі пивоварні займають 2-3% від загального ринку пива.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.