Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Знайшли спільну мову. Як крафтова пивоварня Mova за рік збільшила виторг майже вдвічі і вийшла на ринки Норвегії та Данії. Історія учасника Next250

4 хв читання

Дві сотні українських крафтових пивоварень змагаються за 2-3% ринку пива. Засновники дніпровської пивоварні Mova змогли знайти та зайняти свою нішу і наростити продажі швидше ринку. Цьому сприяли зрозумілий смак продукції й нижчі від конкурентів ціни

Пивоварня Mova в Дніпрі /прес-служба

Потужність крафтової пивоварні Mova в Дніпрі дає змогу виробляти до 150 т пива на рік Фото прес-служба

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

«Ви не можете бути справжньою державою, якщо у вас немає свого пива та своєї авіакомпанії. Може трохи допомогти наявність футбольних команд або ядерної зброї, але навіть і в цьому випадку, як мінімум, у вас має бути своє пиво». Ця цитата американського музиканта Френка Заппи винесена в епіграф книги «Історія пивоваріння в Дніпрі», яку 2023 року видали засновники крафтової пивоварні Mova. «Хочемо змінювати культуру споживання пива», – каже основний власник компанії Олег Гільдін. 

Торік чистий дохід Mova виріс більш ніж удвічі відносно 2022-го – до 34 млн грн, за даними YouСontrol. Пиво продається в 1300 точках, а 4% продажів забезпечив експорт у Норвегію, Данію та Нідерланди, розповіли в компанії. При цьому обсяг ринку крафтового майже не змінився, відзначає співзасновник і СЕО мережі пивних магазинів-барів Konteyner Григорій Царенко. За його оцінками, малі пивоварні займають 2-3% від загального ринку пива.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд